Sprawdź naszą listę skutecznych ćwiczeń, dzięki którym odchudzisz i wyrzeźbisz wewnętrzną stronę ud.

Nie ukrywając – wewnętrzna strona ud, to jedna z tych partii ciała, które są trudne do wyrzeźbienia. Jest to miejsce, gdzie zazwyczaj odkłada się tłuszcz, przez co, żeby je wymodelować, trzeba najpierw tą tkankę spalić. Niestety nie ma specjalnych ćwiczeń na daną partię ciała, pozwalających odchudzić się tylko z niej – chudnie się z całego ciała, jeśli już. Dlatego, jeśli zależy Ci na wytrenowaniu ud, a dokładniej ich wewnętrznej części, połącz zdrową dietę  z treningiem cardio i odpowiednimi (podanymi niżej) ćwiczeniami, oczywiście nie zapominając o systematyczności.

Każde z poniższych ćwiczeń, jeśli angażuje obie nogi wykonuj przez 1 min., a w przeciwnym razie – 1 min. na każdą nogę. Cały zestaw to jedna seria – na początek spróbuj robić dwie, a z kolejnymi treningami zwiększaj ich ilość.

Ćwiczenie 1. Usiądź na podłodze opierając się na łokciach. Unieś wyprostowane nogi i na zmianę łącz i rozłączaj je.

Ćwiczenie 2. Usiądź na ziemi i przyciągnij do siebie kolana zgięte pod kątem prostym. Między uda włóż poduszkę lub zwinięty koc i mocno ściskaj.

Ćwiczenie 3. Tzw. przysiady sumo. Weź do obu rąk hantle* i przyciągnij je do klatki piersiowej. Nogi rozstaw trochę szerzej niż szerokość bioder, stopy ustaw lekko na zewnątrz i tak stojąc zrób przysiad, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 4. Połóż się na ziemi z rękami założonymi za głowę. Zegnij nogi w kolanie pod kątem prostym i postaw je na piętach. Teraz opierając się na nich i na łopatkach, unieś ciało i na przemian ruszaj kolanami na zewnątrz i do środka.

Ćwiczenie 5. Połóż się na boku opierając się na zgiętej w łokciu ręce. Nogę będącą bliżej ziemi, zegnij i ustaw tak, by udo wraz z brzuchem tworzyły prostą linię. Drugą nogę trzymaj wyprostowaną i na przemian unoś i opuszczaj ją. Potem zmień stronę.

Ćwiczenie 6. Startowa pozycja jest taka sama, jak w poprzednim ćwiczeniu, z tą różnicą, że noga bliżej ziemi leży wyprostowana, a druga jest zgięta w kolanie i przełożona przez leżącą nogę. Prostą nogę naprzemiennie unoś i opuszczaj. Potem zmień stronę.

Ćwiczenie 7. Połóż się na plecach, ręce niech leżą prosto przy nich. Unieś wysoko proste nogi i rób nożyce.

Ćwiczenie 8. Ustaw się jak do pompek – dłonie na ziemi, ręce proste w łokciach, nogi złączone i oparte na palcach. Teraz na przemian “skacz” nogami tak by je rozłączyć, a potem znowu złączyć.

*hantle możesz zastąpić butelkami z wodą.

Ćwiczenia na wewnętrzne strony ud

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: http://weheartit.com
PODZIEL SIĘ

4 KOMENTARZE

    • Takie ćwiczenia powinno się połączyć ze zdrową dietą i ćwiczeniami kardio i w połączeniu z tymi ćwiczeniami efekty można zauważyć już po miesiącu.

  1. Znam te ćwiczenia, ale nie widziałam, że akurat na wewnętrzną stronę ud, a mam z udami mały problem soł… bardziej zwrócę na nie uwagę podczas ćwiczeń 🙂 dzięki xx

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here