Jak pozbyć się wałeczków pod pachami?

0
3633

Sprawdźcie zestaw prostych ćwiczeń, dzięki którym pożegnacie nieestetyczne wałeczki pod pachami, raz na zawsze.

Od czego robią się wałeczki pod pachami? Istnieją 2 powody powstawania wałeczków:

  • Źle dobrany stanik. Jeśli rozmiar miseczek jest za mały, piersi po prostu wylewają się na boki, tworząc takie właśnie fałdy. Jeśli więc zmagasz się z tym problemem, to najpierw udaj się do brafitterki, która poradzi Ci w kwestii doboru rozmiaru stanika.
  • Odtłuszczenie najszerszego mięśnia grzbietu. Jeżeli rzecz nie leży w złym doborze biustonosza, wyjście jest jedno – ćwiczenia i zdrowe odżywianie. Jeśli należysz do tej grupy, to specjalnie dla Ciebie zestawiliśmy ćwiczenia, które na pewno pomogą Ci pożegnać wałeczki tłuszczu.

1. Damskie pompki – uklęknij na podłodze, podpierając się z przodu rękami. Uginając na łokciach, opuszczaj klatkę piersiową do ziemi, a potem podnoś (tak jakbyś robiła zwykłe pompki).

2. Dociskanie dłoni – stań prosto, przed sobą na wysokości klatki piersiowej, ugnij ręce i złącz dłonie. Teraz jak najmocniej dociskaj je do siebie. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut – 30 sekund ćwiczeń i 10 sekund odpoczynku.

3. Wyciskanie na stojąco – stań prosto, weź do obu rąk ciężarki (możesz zastąpić je, np. butelkami z wodą), unieś je do góry i na zmianę zginaj ręce w łokciach i prostuj.

4. Wymachy ciężarkami  Stań prosto, nogi rozstaw na szerokość barków, unieś ręce z ciężarkami nad głowę i wykonuj wymachy na boki.

5. Opuszczanie ciężarka  Połóż się na jakiejś ławeczce tak, abyś leżała prosto, mając nogi ugięte w kolanach. Trzymaj obiema rękami jeden ciężarek, unieś nad klatkę piersiową i powoli opuszczaj za głowę, a potem znowu wracaj do pozycji wyjściowej i tak w kółko.

6. Pajacyki z obciążeniem  Stań w lekkim rozkroku, chwyć ciężarki i wykonuj tradycyjne pajacyki. Możesz też wykonywać to ćwiczenie statycznie – nie musisz skakać, ponieważ chodzi tutaj tylko o pracę rąk.

myprotein

Każde ćwiczenie wykonuj robiąc 20 powtórzeń (stopniowo możesz zwiększać ich liczbę). Trening wykonuj co drugi dzień. Pierwsze efekty zobaczysz już po miesiącu.

Najlepsze efekty uzyskasz, przeplatając trening z ćwiczeniami cardio oraz odpowiednią dietą! Świetnym ćwiczeniem na pozbycie się wałków jest również pływanie.

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl  || Źródło zdjęć: http://weheartit.com
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here