Unikanie pustych kalorii to najlepszy sposób na to, by stracić na wadze lub utrzymać piękną sylwetkę. Jak tego dokonać bez wprowadzania surowych zasad? Oto kilka super tricków, które Ci pomogą!

Zawsze jedz śniadanie

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Jest to w 100% prawda. Śniadanie powinnaś zjeść w ciągu godziny od momentu, kiedy wstałaś. Dzięki temu Twój metabolizm zacznie pracować na pełnych obrotach. Jeśli pominiesz śniadanie ciało wejdzie w tryb głodu i spowolni przemianę materii. Ponadto wychodząc z domu z pustym żołądkiem, narażasz się na ryzyko kupienia drożdżówki lub zapiekanki w drodze do szkoły.

Pozwól sobie na przekąskę

Jeśli posiłki dzieli 3-4 godzinna przerwa, możesz śmiało zdecydować się na nieprzekraczającą 150 kalorii przekąskę. Eksperci zalecają takie rozwiązanie, ponieważ eliminuje to ryzyko podjadania. Pamiętaj, że nie powinien to być batonik lub puszka coli, lecz coś zdrowego.

Nie czekaj zbyt długo na drugie śniadanie

Zdarza Ci się być tak zajętą, że nie masz czasu, by zjeść to co przygotowałaś? Powinnaś wygospodarować chwilę, aby zjeść spokojnie swój lunch. Zbyt długie przerwy między posiłkami mogą utrudniać spadek masy ciała, tak samo jak nieregularne posiłki. Warto więc znaleźć na nie chwilkę.

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

1
2
PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here