W tym wpisie powiemy Wam, jakie ćwiczenia pomogą Wam schudnąć.

Powinnyście pamiętać, że jeśli Wasze BMI bardzo wykracza poza normę lub chorujecie na coś (np. wada serca, astma, itd.) nie możecie wykonywać niektórych z tych ćwiczeń, bo to może przyczynić się do problemów zdrowotnych, a tego nie chcemy. Jeśli macie jakiekolwiek przeciw wskazania, porozmawiajcie z lekarzem przed rozpoczęciem ćwiczeń. Wierzymy jednak, że każda z Was znajdzie w tych propozycjach coś dla siebie 🙂

Ćwiczenia przy redukcji

Rozciąganie

Niby nic, ale efekty daje nawet samo regularne rozciąganie się. Możecie znaleźć dużo ćwiczeń na Youtube i codziennie wykonywać te serie. To rozrusza Wasze mięśnie i przygotuje Was do dalszej pracy.

Pływanie

To jest jeden z najlepszych wysiłków fizycznych. Nie obciąża stawów, poprawia kondycję, a regularnie i dokładnie wykonywany pozwala spalić bardzo dużo kalorii i zgubić kilka centymetrów w obwodzie.

Kardio

Tu potrzebna jest już wprawa. Jest to intensywny trening, w którym gubimy najwięcej kalorii. Przy redukcji powinien być wykonywany 1-2 razy w tygodniu.

Joga

Odgrywa bardzo ważną rolę w modelowaniu naszego ciała i to nie tylko przy redukcji. Jest nam bardzo potrzebna, nawet jeśli nie chcemy chudnąć. Dzięki ćwiczeniu jogi nasze mięśnie się wydłużają, przyjmujemy poprawną postawę i nawet to powoduje, że prezentujemy się zgrabniej.

Pilates

Jest to ćwiczenie bardzo podobne do jogi, ale ma więcej elementów, które wymagają od nas wysiłku.

Rower

Ten rodzaj sportu najlepiej wykonywać na świeżym powietrzu, zimą można korzystać z domowego, ale ponieważ mamy już wiosnę, to polecamy wybrać dwór. Jazda na rowerze powinna trwać co najmniej godzinę, oczywiście można na przykład zabrać ze sobą kocyk i robić przerwy, jeśli będzie to konieczne.

Rolki

Bardzo wyszczuplają nogi, a pracują też mięśnia brzucha, pośladków i pleców. Dodatkowo spalamy dużo kalorii i tłuszczyk z całego ciała. Bardzo polecamy.

Taniec

Na pewno w swoim miejscu zamieszkania znajdziecie jakąś szkołę tańca. Może to być każdy rodzaj tańca, ale najlepsze wyniki osiągniemy wybierając taki styl, jak zumba, hip-hop itd.

Ciężarki

Przy redukcji nie powinniśmy ćwiczyć tylko z nimi, ponieważ ćwiczenia z obciążeniem spowodują zwiększenie masy mięśniowej i możemy być rozczarowani. Jeśli zależy nam na chudnięciu ważne są ćwiczenia kardio, ale warto korzystać od czasu do czasu z ciężarów, bo ćwiczenia z nimi ujędrnią naszą sylwetkę. Więcej informacji o tym znajdziecie w naszym wpisie: Jak zbudować tkankę mięśniową i wymodelować sylwetkę?

Pamiętajcie, że tak naprawdę każda aktywność jest korzystna, jeśli chcecie schudnąć. Ważne tylko, żeby dobrać ruch do swoich możliwości i żeby czuć się komfortowo 🙂

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here