Mięśnie, które możesz ćwiczyć wszędzie!

0
1158
Masz mało wolnego czasu lub po powrocie do domu nie masz siły na trening? Sprawdź, które mięśnie możesz ćwiczyć przez cały dzień, bez przebierania się w strój i specjalnych przygotowań.

 Człowiek ma w swoim ciele 400-500 mięśni. Część z nich jest nieużywana na co dzień, a inne choć używane, to nie zawsze są odpowiednio wyćwiczone. Czy wiedziałaś, że niektóre z nich możesz ćwiczyć siedząc przy biurku? Inne możesz ,,rozruszać” stojąc w kolejce w sklepie. Jeśli jesteś ciekawa co to za mięśnie, to czytaj dalej.

Które mięśnie można ćwiczyć wszędzie?

 #1. Mięśnie brzucha

Mięśnie brzucha możesz napinać i rozluźniać przez cały czas i w większości przypadków nikt tego nie zauważy, chyba że masz na sobie obcisłą bluzkę. Po co to robić? Oczywiście nie masz co liczyć, że od takiego napinania ubędzie Ci kilka centymetrów, ale takie ćwiczenie wzmocni mięśnie i sprawi, że nauczysz się go odrobinę wciągać, dzięki czemu będzie się on prezentował lepiej.

#2. Mięśnie nóg

Tego ćwiczenia nie zrobisz na siedząco, ale w kolejce do kasy lub na przystanku, już tak. Wystarczy, że zaczniesz się unosić i opuszczać na palcach. Po kilku powtórzeniach poczujesz, że Twoje mięśnie nóg (a w szczególności łydki) zaczynają pracować. Jeśli nikogo nie ma w pobliżu, możesz też włączyć napinanie pośladków, ale uważaj, by nikt Cię nie zauważył, bo możesz wyglądać nieco dziwnie.

#3. Mięśnie Kegla

Te mięśnie warto ćwiczyć, jeśli planujemy w przyszłości zajść w ciążę. Ponadto osoby, które to robią, mają mniejsze (lub wcale) problemy z utrzymywaniem moczu na starość. Jeśli nie wiesz, które dokładnie są to mięśnie, to wystarczy, że podczas siusiania powstrzymasz na chwilkę strumień moczu. Szybko przekonasz się, że możesz te mięśnie ćwiczyć wszędzie.

#4. Mięśnie pośladków

Tutaj sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, bo najlepiej ćwiczyć pupę poprzez jej zaciskanie. Sama jednak wiesz, że może to wyglądać dziwnie. Jeśli nie ma wokół Ciebie nikogo, to się nie krępuj, ale jeśli istnieje obawa, że ktoś Cię przyuważy, to lepiej sobie odpuść.

#5. Mięśnie szyi (drugi podbródek)

Zwiotczała skóra szyi, czyli tzw. drugi podbródek to dość powszechny problem, który dotyka nie tylko osoby otyłe. Zdarza się, że również ,,chudzielce” mają z nim kłopot. Istnieje kilka sposobów na to, aby skóra nam nie zwisała. Możesz odchylić głowę maksymalnie do tyłu, powoli wykonywać ruchy prawo-lewo (powinnaś czuć napiętą szyję), wysuwać dolną wargę maksymalnie do góry lub próbować dotknąć językiem nosa. Pamiętaj, że odpowiednia postawa również ma wpływ na to, jak prezentuje się nasza szyja.

Czytaj także: Trenerki, które pomogą Ci schudnąć w domu

wyćwiczone mięśnie

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here