Każdego poranka masz problem, żeby się dobudzić? Te ćwiczenia pomogą Ci się rozruszać!

Dlaczego powinnaś ćwiczyć rano? Przede wszystkim jest to świetny pomysł na rozbudzenie się! Kilka minut porannego rozciągania sprawi, że Twój metabolizm zacznie pracować na wyższych obrotach, a dzięki endorfinom, ten dzień z pewnością będzie lepszy.

Rozciąganie. Od tego zacznij swoje poranne ćwiczenia. Skup się na oddechu. Wykonaj parę skłonów, skręty talii, przysiady. Dobrym ćwiczeniem jest również tzw. ,,koci grzbiet”.

Przyspieszenie. Poruszaj się trochę, aby obudzić swój organizm. Możesz biegać w miejscu, robić pajacyki, skakać na skakance lub pojeździć na rowerku stacjonarnym. Lubisz tańczyć? 5-10 minut wystarczy.

Wyciszenie. Ostatnim krokiem jest normowanie oddechu i uspokojenie się. Możesz powtórzyć ćwiczenia rozciągające, jednocześnie oddychając głęboko.

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

1
2
PODZIEL SIĘ

2 KOMENTARZE

  1. Moglibyście dać post o tym dlaczego mimo ćwiczeń oraz zmian w odżywianiu nie widać efektów? Z góry dziękuje

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here