Sprawdź nasze propozycje ćwiczeń, które wysmuklą wewnętrzną stronę ud.

Proste ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

W przypadku tych ćwiczeń, musisz niestety uzbroić się w cierpliwość, ponieważ na efekty będziesz musiała trochę poczekać.

Pamiętaj, aby zawsze przed ćwiczeniami się rozgrzać, a po treningu rozciągnąć. Pominięcie tych czynności może skutkować kontuzją!

Ściskanie. To ćwiczenie angażuje nie tylko mięśnie nóg, ale również brzucha i pośladków. Możesz je wykonywać za pomocą specjalnie do tego przeznaczonego urządzenia, tzw. agrafki lub zastąpić ją poduszką, którą należy umieścić między udami i mocno ściskać.

Podnoszenie. Połóż się na prawym boku i podeprzyj na łokciu. Prawą nogę wyprostuj, a lewą stopę ustaw przed prawym kolanem. Unieś prawą nogę do góry, a następnie opuść. Powtórz 20 razy. Następnie zmień stronę.

Podnoszenie #2. Połóż się na prawym boku i podeprzyj na łokciu. Wyprostuj obie nogi. Unieś lewą nogę do góry, a następnie opuść. Powtórz 20 razy. Następnie zmień stronę.

Nożyce. Połóż się na plecach i unieś nogi pod kątem 45 stopni (jeśli masz mało wyćwiczone mięśnie brzucha, możesz na początek unieść je wyżej) i zrób 10 nożyc pionowych oraz 10 poziomych.

Kolana do brzucha. Pozycja wyjściowa jak do pompek – oprzyj wyprostowane ręce na podłodze i podciągnij prawe kolano do brzucha, a następnie lewe. Powtórz 20 razy.

Źródło tekstu: http://www.ofeminin.pl/ || Źródło zdjęć: http://favim.com
PODZIEL SIĘ

5 KOMENTARZE

  1. Mam pytanie: po mniej więcej jakim czasie będą widoczne efekty? Wiem że u każdej odoby jest inaczej ale mniej wiecej przy dobrej diecie i regularnych ćwiczeniach?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here