W dzisiejszym wpisie znajdziecie przykładowy jadłospis na kolejny dzień.

Niedawno na naszej stronie pojawił się przykładowy jadłospis na diecie, który cieszył się sporym zainteresowaniem. Wiele z Was prosiło, abyśmy kontynuowały tę serię, dlatego dziś przychodzimy z kolejną częścią i przykładowym jadłospisem na cały dzień.

Śniadanie: Bananowe placuszki
  • 2 jajka;
  • 1 banan;
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego;
  • 1 łyżka mleka;
  • 3 łyżki mąki kokosowej / ryżowej / owsianej lub pełnoziarnistej;
  • odrobina proszku do pieczenia;
  • dowolne dodatki, np. wanilia, cynamon, itd.

Jeśli pijecie do śniadania zwykłą czy zbożową kawę to polecamy dodać do niej coś, co przyspieszy Wasz metabolizm, czyli: cynamon, imbir i kardamon. Po prostu wsypujecie odrobinę do kawy, mieszacie i gotowe.

Przygotowanie: Dokładnie mieszamy wszystkie składniki i smażymy. Jeśli mamy patelnię, na której można smażyć bez tłuszczu, to tak robimy, ale jak takiej nie posiadamy, to niewielką ilość oleju roślinnego będzie ok. Placuszki można podać z borówkami lub innymi owocami, ważne żeby nie miały wysokiego indeksu glikemicznego, ponieważ mają go już banany. Całość warto posypać wiórkami kokosowymi. Smacznego.

Przekąska

Ulubione warzywa z humusem + kromka chleba pełnoziarnistego.

Obiad: Zupa tajska
  • mleko kokosowe;
  • pierś z kurczaka;
  • kurkuma lub curry (jeśli lubicie ostre potrawy, dodajcie chili);
  • marchewka, por, kukurydza;
  • papryka czerwona;
  • czosnek lub cebula;
  • sól i pieprz.

Przygotowanie: Rozgrzewamy olej na patelni i podsmażamy na nim czosnek lub cebulę. Po chwili dodajemy paprykę i pokrojoną pierś z kurczaka, chwilę smażymy i podlewamy wodą, żeby się dusiło. Dodajemy przyprawy i pozostałe warzywa. Gdy mięso będzie już ugotowane, wlewamy mleko kokosowe i chwilkę gotujemy.

Podwieczorek

Kilka suszonych śliwek lub moreli, łyżka pestek dyni lub słonecznika.

Kolacja

Kromka chleba pełnoziarnistego z guacamole (w Internecie znajdziecie mnóstwo przepisów na tę przepyszną pastę z awokado).

Pamiętajcie, że w diecie bardzo ważny jest też ruch! Koniecznie napiszcie czy chciałybyście jakiś post o ćwiczeniach i jak chcecie, żeby on wyglądał. Nie zapominajcie też o nawodnieniu! Będziemy to pisać cały czas 🙂 1,5 l wody dziennie to absolutne minimum.

Polecamy: 5 pomysłów na fit śniadanie – szybkie i zdrowe!

Źródło zdjęć: http://pl.pinterest.com

PODZIEL SIĘ

5 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here