Do lata zostało już tak niewiele czasu, a Ty nadal nie jesteś w formie? Skorzystaj z naszych wskazówek, dzięki którym zaczniesz lepiej wyglądać.

Nie będziemy Cię oszukiwać – jeśli do tej pory nie ćwiczyłaś i teraz obudziłaś się, że za 2 miesiące są wakacje, to nie łudź się, że zdążysz schudnąć do rozmiaru modelek z wybiegów. Mamy jednak też dobrą informację – jeśli teraz zaczniesz, to masz ogromne szanse, że zaczniesz wyglądać lepiej, a Twoi bliscy zauważą różnicę. Pamiętaj, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć, ale dążenie do ,,idealnej” sylwetki wymaga czasu. I ciężkiej pracy. Gotowa? Zaczynamy!

#1. Zmiana nawyków żywieniowych. Od tego należy zacząć, bo odpowiednia dieta to 70% sukcesu. Koniec ze słodyczami, fast foodami, napojami gazowanymi i jedzeniem na mieście. Jeśli chcesz schudnąć i nie stać Cię na catering, musisz zacząć sama przygotowywać swoje posiłki. Tylko w ten sposób możesz mieć pewność, że jesz zdrowo, a Twoje posiłki nie zawierają tysiąca kalorii.

Zakazane produkty:
X Słodycze;
X Fast foody;
X Słodkie napoje gazowane;
X Śmietana;
X Jasne pieczywo;
X Dania gotowe.

Dozwolone produkty (od czasu do czasu):
Domowej roboty słodycze, zawierające w składzie: ksylitol, miód, syrop klonowy, olej kokosowy, banany, daktyle, masło orzechowe, odżywkę białkową;
Domowej roboty fast foody (frytki z piekarnika z odrobiną oleju i przyprawami; burger z pieczonym mięsem, mnóstwem warzyw, sosem na bazie jogurtu i ciemnym pieczywem; pizza z piekarnika na marchewkowym spodzie);
 Domowej roboty lemoniada;
√ Cheat meal (np. raz na miesiąc) – raz na jakiś czas dobrze jest zapomnieć na chwilę o diecie. To działa korzystnie na naszą psychikę (pod warunkiem, że jedno odstępstwo od diety nie prowadzi do napadu obżarstwa).

Dozwolone produkty (na co dzień):
Woda, herbaty ziołowe, kawa bez cukru z odrobiną chudego mleka;
Jogurty (zamiast śmietany);
Ciemne pieczywo (zamiast jasnego);
Warzywa i owoce;
Omlety, dania z kaszy jaglanej lub manny
√ Chude mięso, ryby.

#2. Ćwiczenia. To kolejny bardzo ważny punkt, jeśli marzysz o szczupłej sylwetce. Nie porywaj się z motyką na słońce i nie zaczynaj od morderczych treningów, bo szybko się zniechęcisz. Dostosuj ćwiczenia do swoich umiejętności i stopniowo zwiększaj ich intensywność. Pamiętaj, żeby przeplatać cardio z ćwiczeniami siłowymi, bo dzięki temu osiągniesz najlepsze efekty.

#3. Zadbana skóra. Zabiegi pielęgnacyjne dotyczące skóry nie sprawią, że schudniesz, ale zapewnią Ci lepszy wygląd. Regularnie wykonuj masaż nóg, pośladków i brzucha, najlepiej masażerem z wypustkami lub szorstką gąbką. Raz w tygodniu rób peeling i nie zapominaj o balsamie ujędrniającym.

#4. Nawodnienie. Pij dużo wody, by wypłukać z organizmu toksyny, przyspieszyć metabolizm, nawilżyć skórę od środka i zmniejszyć nieco apetyt.

Czytaj także: Jakie ćwiczenia wykonywać przy redukcji?

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here