Sprawdźcie 3 propozycje na pyszny, fit obiad!

fit obiady

Kolorowe fit spaghetti:

– 1 porcja makaronu spaghetti (najlepiej razowego);

– 10-12 pomidorków koktajlowych;

– pół awokado;

– 100 g serka feta;

– kilka listków świeżej bazylii.

Przygotowanie: Makaron ugotować według instrukcji na opakowaniu. Awokado, pomidorki i ser pokroić na kawałki. Całość wymieszać, posypać liśćmi bazylii i doprawić według smaku.

fit obiady

Marchewkowa pizza:

– 1 duża marchewka;

– 2 jajka;

– 50 gram mąki (np. z cieciorki);

– sól, pieprz, oregano, bazylia.

Przygotowanie: Marchewkę zetrzyj na tarce o grubych oczkach i odsącz z nadmiaru wody. Dodaj żółtka, mąkę, przyprawy i wymieszaj. Białka ubij i ostrożnie połącz z resztą składników. Masę przełóż na blachę do pieczenia formułując placek i piecz przez 20 minut w 180 stopniach. Po upływie czasu posmaruj spód pizzy sosem pomidorowym, dodaj ulubione dodatki, odrobinę sera (np. mozzarella) i piecz przez kolejne 10 minut. Smacznego!

fit obiady

Łosoś z frytkami z batatów:

– 1 porcja łososia;

– 1 batat (lub 1 duży ziemniak / marchewka);

– 3-4 pomidorki koktajlowe;

– 2 liście sałaty (opcjonalnie).

Przygotowanie: Batata pokrój w kostkę, dopraw solą, pieprzem, granulowanym czosnkiem i ziołami prowansalskimi i delikatnie posmaruj oliwą. Blachę wyłóż papierem do pieczenia (lub folią aluminiową) i piecz 20-25 minut w piekarniku nastawionym na 220 stopni. Łososia usmaż na oleju kokosowym lub innym zdrowym tłuszczu. Na talerzu ułóż liście sałaty i przekrojone pomidorki koktajlowe oraz łososia i kawałki batata. Gotowe!

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: https://www.instagram.com/claudinna_fit/

3 KOMENTARZE

  1. Świetny post. Może dodacie coś ofit sniadaniach do szkoły. Chciałabym spróbować czegoś nowego może jakieś sałatki Na szybko albo kanapki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię