Chciałabyś ćwiczyć rano, ale jesteś wtedy zbyt zaspana, żeby się zmobilizować? W tym wpisie proponujemy Ci 3 skuteczne treningi, które pomogą Ci się rozbudzić.

Szukasz ciekawego treningu, który pomógłby Ci się rozbudzić? W takim razie dobrze trafiłaś! W tym wpisie przedstawiamy 3 propozycje plus dodatek, które dadzą Ci energię na cały dzień.

3 skuteczne treningi na rozbudzenie

#1. Trening z Pamelą Reif

Jest to dziesięciominutowy trening, ale już tak krótki czas wystarczy, aby dobrze się rozbudzić. Dodatkowo, żeby wykonać te ćwiczenia, nie potrzebujesz żadnego ekwipunku. Możesz wstać prosto z łóżka, „odpalić” film video i ćwiczyć wraz z tą piękną niemiecką modelką.

#2. Trening z Moniką Kołakowską

Jeśli jednak masz trochę więcej czasu, to proponujemy Ci dłuższy trening. Trening „Tabata na dzień dobry” ma wiele zalet, bo oprócz rozbudzenia Cię z Twoich sennych myśli, sprawi że spalisz aż 500 kcal, co sprawi, że Twój metabolizm będzie pracował na najwyższych obrotach, jeszcze na długo po zakończeniu ćwiczeń.

#3. Gimnastyka z Codziennie fit

Ta propozycja jest do osób, które chcą poćwiczyć różne partie mięśni z rana. Ta krótka praktyka pozwoli Ci zapomnieć o ciepłym łóżku i zaabsorbuje Cię tak, że po zakończeniu treningu będziesz chciała więcej.

#4. Dodatkowa propozycja

Poniżej zamieściłyśmy również dwie praktyki jogi (dłuższą oraz krótszą), które są dobrą alternatywą dla osób, które wolą uspokoić swoje myśli, wyciszyć się z samego rana i trochę porozciągać. Jest to też dobra propozycja dla osób, które mają gorszą kondycję i wolą coś mniej intensywnego niż treningi cardio. Dodatkowo te sesje można wykonywać już po treningu, aby rozciągnąć się, gdyż zapobiega to powstawaniu urazów.

Pamiętaj o rozciąganiu po treningu, aby uniknąć kontuzji.

Czytaj także: TOP 3 ćwiczenia z Pamelą Reif #2

Źródło: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię