Źródło: Pinterest

Zastanawiasz się, jak spalić oponkę na brzuchu? Sprawdź nasze 4 propozycje super ćwiczeń!

Masz problem z dolnymi partiami swojego brzucha? W dzisiejszym wpisie przedstawiamy propozycje 4 skutecznych ćwiczeń, które pomogą Ci zgubić niechcianą oponkę.

Ćwiczenia na dolną część brzucha

Zacznij od rozgrzewki (np. 10 min skakania na skakance lub odpal dostępny w serwisie YouTube filmik ?Mel B – Rozgrzewka”). Ważne, żebyś się zmęczyła, a Twój oddech powinien być przyśpieszony.

Później wykonaj 4 proste ćwiczenia, opracowane przez Ewę Chodakowską. Każde ćwiczenie powtórz 20 razy i zrób 3 serie. Jeśli nie masz siły, zacznij od dwóch serii, a gdy poczujesz, że mniej się męczysz, dodaj wtedy kolejną serię. Z czasem zwiększaj ilość powtórzeń.

Ćwiczenia na dolną część brzucha
Źródło: http://www.bebio.pl 

Aby zgubić tłuszczyk z brzucha niestety nie wystarczą same ćwiczenia. Musisz wprowadzić trening cardio 2-3 razy w tygodniu przez co najmniej 30 minut i wyeliminować ze swojej diety słodycze, fast foody oraz przetworzoną żywność.

Połącz ze sobą te trzy elementy, a wkrótce będziesz mogła cieszyć się płaskim brzuchem!

Czytaj także: Ile kalorii spalasz wykonując różne czynności?

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here