Sprawdź, co jeść, a czego unikać, żeby cieszyć się płaskim brzuchem.

Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch. Jeśli myślałaś, że istnieje specjalna dieta, która odchudzi jedynie Twój brzuch, to musimy Cię zmartwić, bo jesteś w błędzie. Są jednak pewne produkty, które wzdymają, powodując powstawanie oponki. Ich eliminacja, w połączeniu z odpowiednimi składnikami odżywczymi, a także ruchem, sprawi, że schudniesz z brzucha.

Ćwiczenia. Intensywny trening typu cardio, 3 razy w tygodniu, sprawi, że pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Sama dieta nie wystarczy, aby cieszyć się pięknym brzuchem, bo nawet jeśli schudniesz, to Twoja skóra stanie się pomarszczona i będzie się prezentować nieestetycznie. Połączenie odpowiedniej, zbilansowanej diety z ćwiczeniami, to Twoja gwarancja sukcesu!

Dieta. Pod słowem dieta, kryje się zmiana nawyków żywieniowych. Poniżej przedstawiamy kilka zasad, które powinnaś wprowadzić w życie, jeśli chcesz się cieszyć płaskim brzuchem.

Wprowadź do jadłospisu:

minimum 2 lity wody dziennie – woda ma wiele zalet, między innymi: oczyszcza organizm, przyspiesza metabolizm, nawilża, itd;

jogurty z żywymi kulturami bakterii – zapobiegają wzdęciom i zaparciom, a także utrzymują prawidłową florę bakteryjną w organizmie;

owoce i warzywa – są mniej kaloryczne od mięsa i przyspieszają metabolizm;

zioła – wiele z nich zapobiega gromadzeniu się gazów w jelitach (np. pieprz, majeranek, koper włoski, gorczyca), a także nadają smak potrawom, dzięki czemu, łatwiej będzie Ci ograniczyć spożywanie soli;

błonnik – zapobiega zaparciom i syci. Znajdziesz go w płatkach owsianych, ciemnym pieczywie, kaszach, pełnoziarnistych makaronach i brązowym ryżu. Pamiętaj jednak o nawodnieniu, gdyż pijąc zbyt mało wody, spożywanie błonnika, może przynieść efekt odwrotny, do zamierzonego.

Unikaj:

X warzyw, które powodują wzdęcia (np. brokuły, kapusta, fasola, cebula, groch);

X soli – zatrzymuje wodę w organizmie, przez co brzuch robi się większy;

X gazowanych napojów, które również przyczyniają się do powstawania wzdęć;

X cukru – który oczywiście powoduje tycie i gromadzenie się tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha;

X smażenia – dania przyrządzone w ten sposób, są wysokokaloryczne i powodują wzdęcia.

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: http://powerworkout.blog.pl/ | Google Grafika
PODZIEL SIĘ

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here