Szukasz motywacji do ćwiczeń? Te powody powinny Cię przekonać!

Nowy Rok to idealna okazja, żeby wziąć się za siebie, ale jak to zrobić kiedy motywacji brak? W tym wpisie znajdziesz 20 powodów, dlaczego warto zacząć ćwiczyć. To jak, dasz się przekonać? 🙂

1. Pokochasz siebie. Lubisz to uczucie kiedy z dumą patrzysz na swoje odbicie w lustrze i zgrabną sylwetkę i myślisz sobie: ,,Wyglądam zajebiście“? Nie znasz go? No to ruszaj tyłek sprzed komputera i zawalcz o wymarzoną figurę!

2. Będziesz mieć więcej energii. Ćwiczenia zwalczają zmęczenie i sprawiają, że masz więcej sił i chęci do życia. Kawa nie będzie Ci już potrzebna 🙂

3. Poprawisz trawienie i przyspieszysz metabolizm. Nawet jeśli nie masz problemów z wagą, Twój organizm na pewno będzie Ci wdzięczny . No i pamiętaj, że nawet jeśli teraz nie masz problemów trawiennych, to z wiekiem metabolizm się spowalnia.

4. Będziesz mieć lepszy humor. Podczas ćwiczeń Twój organizm wydziela endorfiny! To świetny sposób na jesienną chandrę.

5. Zredukujesz stres. Ćwiczenia to najlepszy sposób na wyładowanie negatywnych emocji.

6. Będziesz miała wyższą samoocenę. Ćwicząc nabierzesz pewności siebie. Przede wszystkim dzięki ładniejszej sylwetce ale również z powodu dumy, którą będziesz odczuwać, jeśli się nie poddasz i będziesz wytrwale dążyć do celu.

7. Zwiększysz swoją koncentrację. Poprawi się Twoja skuteczność zapamiętywania i uczenia się nowych zachowań, a co za tym idzie – wyniki w nauce będą lepsze.

8. Będziesz dla innych motywacją. Czy nie fajnie byłoby, gdyby znajomi podziwiali Twoją sylwetkę i dzięki Tobie sami zaczynaliby ćwiczyć? Pomyśl o tym 🙂

9. Ujędrnisz skórę. Szczególnie jeśli masz problem z cellulitem, ale nie tylko. Pamiętaj, że z wiekiem skóra wiotczeje i tylko od Ciebie zależy jak będzie ona wyglądać w przyszłości!

10. Będziesz miała lepszą postawę. Ćwicząc wzmocnisz mięśnie pleców, dzięki czemu będziesz chodzić bardziej wyprostowana, a plecy nie będą Cię boleć.

11. Zwiększysz swoją odporność. Dzięki ćwiczeniom będziesz rzadziej chorować, a wszyscy dobrze wiemy, że choroby to nic fajnego.

12. Będziesz łagodniej przechodzić miesiączki. Ćwiczenia mogą łagodzić bóle menstruacyjne, bo rozluźniają mięśnie. Zrezygnuj jednak z ciężkich treningów w TE dni.

13. Polepszysz swoją kondycję. I już nagle sprint, żeby zdążyć na autobus nie będzie taki straszny 🙂

14. Będziesz mieć lepszy sen. Ćwiczenia to najlepsze lekarstwo na problemy ze snem. Po wysiłku fizycznym zaśniesz szybko, a obudzisz się wyspany. Twój sen będzie głęboki i zdrowy.

15. Twoje serce będzie zdrowsze. Im wcześniej zaczniesz dbać o swoje serce, tym lepiej, a ćwiczenia sprawią, że Twoje serce będzie lepiej pracować.

16. Będziesz mogła zjeść ulubione ciastko bez wyrzutów sumienia. W końcu dzięki intensywnemu treningowi spalisz te kalorie 🙂

17. Latem na wakacjach nad morzem, nie będziesz się chować za parawanem. To musi być wspaniałe uczucie z dumą prezentować swoją sylwetkę w bikini, zamiast chować się gdzieś po kątach, prawda? 🙂

18. Będziesz szczęśliwsza. Po prostu.

19. Założysz w końcu wymarzony top z odkrytym brzuchem. Koniec z zazdroszczeniem koleżankom płaskiego brzucha! Zawalcz w końcu o to, żeby to Tobie inni zazdrościli!

20. Będziesz się lepiej odżywiać. Z pewnością zaczynając dbać o swoją sylwetkę, zaczniesz zmieniać również swoje nawyki żywieniowe, bo przecież ćwiczenia wpływają zaledwie w 30% na nasz wygląd, a reszta to dieta 🙂

Co Was przekonuje do ruszenia się z kanapy? Piszcie w komentarzach i motywujcie innych! 🙂

Polecamy: Łatwy sposób na zgraną sylwetkę

motywacja do ćwiczeń

Źródło zdjęć: http://weheartit.com

PODZIEL SIĘ

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here