fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/551761391846811197/ || https://pl.pinterest.com/pin/677721443912130357/ || https://pl.pinterest.com/pin/785385622502696014/

Marzysz o szczupłym brzuchu, udach i pośladkach? Podejmij z nami fit wyzwanie w 2020 roku!

Postanowiłaś w tym roku wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć? Świetnie się składa! Do wakacji zostało 5 miesięcy, więc jest to idealny moment na podjęcie fit wyzwania! Zacznij z nami już teraz, aby latem móc z dumą założyć bikini i nie wstydzić się odsłonić brzucha oraz nóg.

Zasady fit wyzwania 2020:

#1. Ćwicz 4-5 razy w tygodniu.

#2. Pij minimum 2 litry płynów w ciągu dnia.

#3. Codziennie wykonuj masaż na sucho szczotką.

#4. Wyeliminuj z diety słodycze, napoje gazowane i fast foody.

#5. Codziennie smaruj całe ciało balsamem nawilżającym.

#6. Zjadaj minimum 1 owoc i 1 warzywo każdego dnia.

fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/636696466051138285/

>> Pobierz ZA DARMO nasze fit plannery! <<

Jakie efekty zobaczysz już po miesiącu wyzwania?

Spadek wagi

Zmniejszenie obwodów ciała

Bardziej jędrna skóra

Mniej widoczny cellulit

Lepszy humor 🙂

To jak, podejmiesz z nami wyzwanie?!

fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/682154674793434470/

Plan działania:

Każdy dzień zaczynaj od wypicia szklanki letniej wody. Dla polepszenia jej smaku, możesz dodać plater cytryny.

Trenuj 4-5 razy w tygodniu. Postaraj się, aby ćwiczyć przez minimum 30-40 minut. Znajdź aktywność, która najbardziej Ci odpowiada (np. bieganie, jazda na rowerze, pływanie, taniec, siłownia lub inne). Pamiętaj, że najlepsze efekty przynosi przeplatanie treningu siłowego z treningiem cardio.

Po każdym treningu wykonuj przez kilka minut masaż szczotką – pobudzi on krążenie i ujędrni skórę, a także przyczyni się do zmniejszenia cellulitu. Skup się na udach i pośladkach. Wykonuj okrężne ruchy, kierując się od dołu do góry.

Zamiast po słodycze, sięgaj po owoc lub warzywo. Zamień napoje gazowane na zwykłą wodę i staraj się przygotowywać posiłki samodzielnie. Zwracaj uwagę na skład produktów, które kupujesz w sklepie.

Wieczorem (oraz rano, o ile masz na to czas) smaruj całe ciało balsamem ujędrniającym.

fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/810085051709331040/

Przykładowe treningi, które możesz wykonywać podczas fit wyzwania 2020:

Przed przystąpieniem do ćwiczeń pamiętaj o rozgrzewce, a po skończonym treningu poświęć kilka minut na rozciąganie!

#1. Ewa Chodakowska – SKALPEL

#2. Codziennie Fit – Trening CARDIO + BRZUCH

#3. Ewa Chodakowska – Killer

#4. Monika Kołakowska – Odchudzający trening CARDIO dla początkujących 🔥 bez maty 🔥 proste ćwiczenia

#5. Agata Zając – Trening całego ciała z hantlami

UWAGA! Przed przystąpieniem do treningów skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy ćwiczeń. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność!

Czytaj także: 5 powodów dlaczego powinnaś ćwiczyć

FIT plannery 2020

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię