Poznaj nasz zestaw prostych ćwiczeń, dzięki którym pożegnasz nieestetyczne wałeczki pod pachami, raz na zawsze.

Wałeczki pod pachami wyglądają nieestetycznie i są powodem kompleksów u wielu dziewczyn, ale na szczęście można się ich pozbyć. Wystarczy trochę samozaparcia, kilka prostych ćwiczeń i cierpliwość, a pożegnamy nasze wałeczki raz na zawsze.

Odżywki i suplementy - porównaj na Ceneo

Jak pozbyć się wałeczków pod pachami?

Zanim napiszemy jak się ich pozbyć należałoby się zastanowić od czego właściwie robią się wałeczki pod pachami? Istnieją dwa powody powstawania wałeczków:

1. Źle dobrany stanik. Jeśli rozmiar miseczek jest za mały, piersi po prostu wylewają się na boki, tworząc takie właśnie fałdy. Jeśli więc zmagasz się z tym problemem, to najpierw udaj się do brafitterki, która poradzi Ci w kwestii doboru rozmiaru stanika.

2. Odtłuszczenie najszerszego mięśnia grzbietu. Jeżeli rzecz nie leży w złym doborze biustonosza, wyjście jest jedno – ćwiczenia i zdrowe odżywianie. Jeśli należysz do tej grupy, to specjalnie dla Ciebie zestawiliśmy ćwiczenia, które na pewno pomogą Ci pożegnać wałeczki tłuszczu.

Ćwiczenia na wałeczki pod pachami

1. Damskie pompki – uklęknij na podłodze, podpierając się z przodu rękami. Uginając się na łokciach, opuszczaj klatkę piersiową do ziemi, a potem podnoś (tak jakbyś robiła zwykłe pompki). Pamiętaj o prostych plecach i napiętym brzuchu!

2. Dociskanie dłoni – stań prosto, przed sobą na wysokości klatki piersiowej, ugnij ręce i złącz dłonie. Teraz jak najmocniej dociskaj je do siebie. Ćwiczenie wykonuj przez 5 minut – 30 sekund ćwiczeń i 10 sekund odpoczynku.

3. Wyciskanie na stojąco – stań prosto, weź do obu rąk ciężarki (możesz zastąpić je, np. butelkami z wodą), unieś je do góry na wysokość uszu, a łokcie skieruj na boki. Wciskaj ciężarki w górę i wracaj do pozycji wyjściowej.

4. Wymachy ciężarkami  Stań prosto, nogi rozstaw na szerokość barków, ułóż ręce wzdłuż tułowia i wykonuj pomału wznosy na boki.

5. Opuszczanie ciężarka  Połóż się na jakiejś ławeczce tak, abyś leżała prosto, mając nogi ugięte w kolanach. Trzymaj obiema rękami jeden ciężarek, unieś nad klatkę piersiową i powoli opuszczaj za głowę, a potem znowu wracaj do pozycji wyjściowej i tak w kółko.

6. Pajacyki z obciążeniem  Stań w lekkim rozkroku, chwyć ciężarki i wykonuj tradycyjne pajacyki. Możesz też wykonywać to ćwiczenie statycznie – nie musisz skakać, ponieważ chodzi tutaj tylko o pracę rąk.

7. Pływanie – wpływa korzystnie na całe ciało, ale z uwagi na to, że używamy tu głównie rąk, pomaga także pozbyć się wałeczków spod pach.

Rób 20 powtórzeń każdego z ćwiczeń (stopniowo możesz zwiększać ich liczbę). Możesz robić po 2-3 serie tych ćwiczeń, ale pamiętaj o robieniu między nimi przerw i rozciąganiu mięśni. Trening wykonuj co drugi dzień, a pierwsze efekty zobaczysz już po miesiącu.

Najlepsze efekty uzyskasz, przeplatając trening z ćwiczeniami cardio oraz odpowiednią dietą!

Polecamy: Dlaczego tyjemy w czasie zimy?

ćwiczenia na wałeczki pod pachami

Źródło zdjęć: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here