Źródło: Pinterest

Chciałabyś zacząć ćwiczyć, ale wciąż brakuje Ci motywacji? W tym wpisie znajdziesz 3 TOP sposoby, które zmotywują Cię do ruszenia się z kanapy!

Jesień to idealny moment do rozpoczęcia ćwiczeń i zadbania o swoją sylwetkę, szczególnie jeśli chcesz zdążyć ze zrobieniem formy do lata. Tyle w teorii, bo w praktyce sprawa się komplikuje 🙂 Coraz krótsze dni, niskie temperatury oraz deszcze za oknem sprawiają, że zamiast ćwiczyć, chętniej wybieramy leżenie na kanapie, z kubkiem kakao w jednej ręce i sernikiem w drugiej.

Zmotywowanie się do treningów nie jest takie proste, ale na szczęście przy odrobinie samozaparcia jest to do zrobienia. Poniżej przedstawiamy TOP 3 sposoby, które pomogą Ci się poderwać z kanapy.

Jak przekonać się do ćwiczeń? Poznaj 3 TOP sposoby!

#1. Załóż letnie ciuchy

Wygrzeb z dna szafy bikini, krótki top albo szorty i załóż je na siebie. Przyjrzyj się swojemu odbiciu w lustrze i odpowiedz sobie na pytanie, czy tak chcesz się prezentować latem. Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi „nie”, to Twój wygląd powinien być dla Ciebie największą motywacją. Możesz zrobić sobie zdjęcia i oglądać je za każdym razem, kiedy poczujesz spadek motywacji.

#2. Przygotuj sobie tygodniowy plan działania

Często dzieje się tak, że mimo szczerych chęci i postanowienia rozpoczęcia ćwiczeń, dzień za dniem mija, a my po prostu nie mamy czasu na trening. Aby nie dopuścić do takiej sytuacji, zaplanuj sobie z góry w jakie dni zamierzasz ćwiczyć i wygospodaruj wtedy 40-60 minut. Najlepiej będzie, jeśli przygotujesz sobie plan działania na cały tydzień, a wszystkie ważne zadania zaplanujesz na dni bez treningów.

#3. Ćwicz od rana

W ciągu dnia dzieje się tak wiele, że ani się obejrzysz, a już jest wieczór i nie masz sił na trening? W takim razie zdecydowanie powinnaś zacząć ćwiczyć z samego rana! Choć na początku może wydać Ci się to niewykonalne, szybko przekonasz się, że najtrudniejsze to wstać z łóżka. Obecna sytuacja i nauczanie zdalne zdecydowanie ułatwiają sprawę, bo nie musisz zrywać się o świcie, aby zdążyć z ćwiczeniami przed wyjściem do szkoły.

Polecamy: 5 trików, dzięki którym schudniesz jesienią

Źródło: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here