Jak się zmotywować do treningu zimą?

5. Potraktuj ruch jako zabawę. Ciesz się tym! Włącz energetyczną muzykę i po prostu się ruszaj. Tańcz, skacz, wybaw się! Może to zabrzmi bardzo banalnie i płytko, ale skoncentruj się na tym, że Ty możesz się ruszać! Nie każdy ma tyle szczęścia.

6. Zapisz się do Fitness Klubu. Oczywiście w grę wchodzą też inne zajęcia. Chodzi po prostu o to, aby ktoś inny je prowadził. O wiele łatwiej jest wyłączyć filmik na You Tube, niż uciec z sali do aerobiku czy karate, prawda?

7. Jeśli trzeba, odpuść. Jeżeli jesteś bardzo zmęczona, źle się czujesz, czy jesteś przeziębiona, to wyluzuj. Jeżeli będziesz robić to naprawdę bardzo na siłę, to się zniechęcisz. Czasem wieczór pod kocem jest po prostu potrzebny.

8. Nie poddawaj się zbyt łatwo. Nie musisz od razu wykonywać godzinnych treningów 6 razy w tygodniu. Początki są trudne. Przygotuj się na to, że będzie to wymagało zmierzenia się ze sobą. Będzie trzeba wyjść spod koca, odłożyć kapcie na bok, piżamę zmienić na strój sportowy i po prostu się ruszyć. Ale myślę, że warto. Zobacz w głowie, jakie będziesz miała korzyści z tego, że jednak ten trening wykonasz. Może ta wizja Cię zmotywuje.

A Wy jakie macie metody na zejście z kanapy i ruszenie na trening? Piszcie w komentarzach!

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: Picjumbo | http://favim.com

2 KOMENTARZE

  1. A możecie zrobić post bardziej w stylu zaakceptuj siebie, nie musisz mieć płaskiego brzucha by być piękna?? Niektóre osoby chorują na tarczycę i po prostu nie mogą schudnąć…. Bardzo lubię waszego bloga, ale boli mnie to, że pomijacie osoby trochę innej budowy…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię