płaski brzuch

Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój brzuch lepiej się prezentował.

Większość z nas nie lubi swojego brzucha. Chciałybyśmy, żeby był bardziej płaski albo żeby miał widoczny zarys mięśni, a tymczasem nie dość, że wystaje, to jeszcze kiedy siadamy, tworzą się na nim nieestetyczne fałdy. Co więc robimy? Zakładamy luźniejsze ubrania, wciągamy brzuch i… marzymy o tym, aby oponka zniknęła. Na szczęście istnieją bardziej skuteczne sposoby na to, aby nasz brzuch lepiej się prezentował.

Jak sprawić, żeby brzuch lepiej się prezentował?

#1. Pij więcej wody

Woda hamuje apetyt i oczyszcza organizm, a także ujędrnia skórę, dzięki czemu staje się ona bardziej napięta i lepiej się prezentuje. Staraj się pić minimum 1,5 – 2 litry dziennie wody w ciągu dnia. Oczywiście możesz też pić herbatę (najlepiej zieloną lub ziołową) albo inne napoje, byleby nie miały w swoim składzie cukru.

płaski brzuch

#2. Ćwicz

To raczej oczywiste, ale nie sposób o tym nie napisać. Aby nasz brzuch lepiej się prezentował, musimy ćwiczyć! Każda forma ruchu będzie dobra, więc spróbuj znaleźć coś, co najbardziej Ci odpowiada. Będziesz wtedy bardziej zmotywowana, niż gdybyś musiała się zmuszać do danej aktywności.

płaski brzuch

#3. Odżywiaj się zdrowo

Nasza dieta ma ogromny wpływ na wygląd naszego brzucha. Unikaj jedzenia produktów, mających właściwości wzdymające, które powodują, że brzuch zaczyna wyglądać jak nadmuchany balon. Do takich produktów zaliczamy: fasolę, groch, kapustę, kalafiora, brukselkę, cebulę, krowie mleko (w przypadku nietolerancji laktozy), czy pieczywo (w przypadku nietolerancji glutenu).

Oprócz tego, zrezygnuj z jedzenia słodyczy, fast foodów i picia gazowanych napojów, które nie tylko nie są potrzebne naszemu organizmowi, ale wręcz mu szkodzą, bo zawierają w swoim składzie dużo cukru, tłuszczy i konserwantów.

płaski brzuch

#4. Nawilżaj skórę od zewnątrz

Picie wody sprawia, że nasz organizm jest nawilżony od wewnątrz, ale o skórę należy zadbać kompleksowo. Z tego powodu powinnaś minimum raz dziennie (a najlepiej rano i wieczorem) nakładać na całe ciało balsam. Możesz stosować taki, który ma właściwości ujędrniające, ale jeżeli będziesz się stosować do wszystkich porad z tego wpisu, to nie będzie to konieczne.

płaski brzuch

#5. Masuj brzuch

Często bagatelizujemy masaż, ale okazuje się, że jego systematyczne wykonywanie nie tylko ujędrnia skórę, ale pomaga także pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej z okolic brzucha! Dodatkowo masaż pomaga w przypadku wzdęć, bóli menstruacyjnych oraz zaparć. Już 15 minut dziennie powinno sprawić, że po kilku dniach poczujesz się lepiej!

płaski brzuch

Co jeszcze możesz zrobić, aby Twój brzuch prezentował się lepiej?

  • Wyprostuj się! Tak niewiele wystarczy, aby Twoja sylwetka wyglądała na bardziej smukłą, Twój biust na większy, a brzuch na bardziej płaski.
  • Zrezygnuj ze zbyt ciasnych ubrań. Ubrania, które ściskają Twoje boczki i Twój brzuch, sprawiają że tłuszcz zaczyna się wylewać, co wygląda nieestetycznie.
  • Noś spodnie z wysokim stanem. Nie dość, że są modne, to jeszcze maskują wystający brzuszek.
  • Rób brzuszki. To ćwiczenie niestety nie pomoże Ci spalić tłuszczu, a jedynie wyrzeźbi mięśnie, które są pod nim schowane, ale w miarę gubienia „oponki”, będą one coraz lepiej widoczne.

Polecamy: Fit przekąski, dzięki którym oszukasz głód

płaski brzuch

Źródło zdjęć: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here