Źródło: Pinterest

Chciałabyś schudnąć w krótkim czasie, aby latem zachwycać zgrabną sylwetką w bikini? W tym wpisie podpowiemy Ci, jak to osiągnąć!

Wiosną wiele z nas budzi się z zimowego snu i z przerażeniem odkrywa, że naszym sylwetkom daleko do ideału. Co zrobić w tej sytuacji? Odpuścić sobie kompletnie, a może zacząć głodówkę? Nic z tych rzeczy! Zawsze warto zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, ale głodzenie się nigdy nie jest dobrym pomysłem! Sprawdź, jak osiągnąć możliwie najlepszą figurę do wakacji.

Jak szybko schudnąć do lata?

#1. Przeanalizuj swoją dietę

Przypomnij sobie swój jadłospis w ostatnich dniach. Możesz wypisać na kartce wszystko, co jadłaś. Zastanów się z czego powinnaś zrezygnować, a co możesz zastąpić zdrowszymi zamiennikami. Oczywiście wskazane jest wyeliminowanie z diety słodyczy, fast-foodów, napojów gazowanych i przetworzonego jedzenia.

#2. Pij więcej wody

Będziemy powtarzać to do znudzenia, ale picie 1,5 – 2 litrów wody w ciągu dnia to podstawa. Powinnaś to robić bez względu na to, czy chcesz schudnąć, czy nie. Woda nie tylko wypłukuje z organizmu toksyny i przyspiesza metabolizm, ale zapewnia uczucie sytości i nawilża skórę, dzięki czemu staje się ona bardziej jędrna.

#3. Zacznij się więcej ruszać

Wiosna zachęca do spacerów i aktywności na świeżym powietrzu. Staraj się każdego dnia poświęcić minimum 30-40 minut na ćwiczenia. Możesz zacząć od spacerów, marszobiegu lub jazdy na rowerze. Możesz przeplatać ze sobą różne aktywności, aby nie dopadła Cię rutyna.

#4. Wyznacz sobie realny cel

Przyjmuje się, że zdrowe chudnięcie mieści się w granicach 0,6-1,0 kg na tydzień. Tyle w teorii, a w praktyce może to wyglądać inaczej. Nie jest wskazane gubienie więcej niż 1 kilogram, ale może się zdarzyć, że w Twoim przypadku proces ten będzie wolniejszy. Właśnie dlatego warto wyznaczyć sobie cel, który będzie realny do osiągnięcia. Dzięki temu nie zniechęcisz się już na starcie.

#5. Monitoruj swoje postępy

Aby móc na bieżąco kontrolować zmiany zachodzące w Twoim ciele najlepiej jeśli będziesz mierzyć się co jakiś czas. To może być raz na tydzień, raz na dwa tygodnie lub raz w miesiącu. Im rzadziej będziesz to robić, tym efekty będą bardziej widoczne. Możesz również się ważyć, ale pamiętaj, że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, więc waga może się niewiele zmienić, podczas gdy Twoja sylwetka znacznie się wysmukli.

Czytaj także: Trening w domu ? kilka przydatnych wskazówek

Źródło: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here