Sprawdź, jak wyrobić w sobie nawyk picia wody.

Na każdym kroku słyszysz, że powinnaś pić więcej wody, ale mimo szczerych chęci, wciąż Ci się to nie udaje? Nie wszystkim przychodzi to tak łatwo, jak mogłoby się wydawać, ale na szczęście istnieje kilka sposób, dzięki którym wyrobisz w sobie nawyk picia wody.

#1. Zaczynaj już od rana. Postaw sobie szklankę z wodą na szafce obok łóżka albo w kuchni i codziennie przed wyjściem z domu staraj się ją wypić. Pobudzisz dzięki temu metabolizm do działania. Szklankę wody możesz również wypić przed snem, tylko nie później niż godzinę przed położeniem się do łóżka, aby nie wstawać w nocy.

#2. Pij małymi łyczkami. Wypicie na raz dużej ilości wody poskutkuje tym, że po niedługim czasie nasz pęcherz da o sobie znać i będziemy musiały biec do łazienki. Z tego powodu wodę lepiej jest pić często, ale małymi łykami.

#3. Noś ze so butelkę. Nie musisz dźwigać 1,5 litrowej butli – już mała butelka powinna zapewnić Ci odpowiednie nawodnienie do czasu, aż będziesz miała dostęp do większej ilości płynów. Mając wodę zawsze pod ręką, łatwiej będzie Ci pamiętać, żeby ją pić.

#4. Wspomóż się aplikacją. Dla osób potrzebujących pomocy przy piciu wody powstały specjalne aplikacje. Nie tylko przypominają o tym, aby pić, ale mogą również obliczać zawartość wody w innych napojach i potrawach, które przyjmujemy w ciągu dnia.

#5. Dodaj wodzie smaku. Często problem z piciem wody wynika z tego, że nie ma ona smaku. Można temu łatwo zaradzić – wystarcz plaster cytryny i liść mięty, aby nadać wodzie nowy smak. Możesz dodać również inne owoce, takie jak jabłko, gruszka, pomarańcza, czy brzoskwinia, a Twój napój będzie nie tylko zdrowy, ale również przepyszny!

Polecamy: Napar z imbiru – dlaczego warto go pić?

Źródło zdjęć: https://weheartit.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here