Źródło: Pinterest

Jesień to najlepszy czas na rozpoczęcie walki o wymarzoną figurę! Podejmij z nami fit wyzwanie!

Do sylwestra zostało już tylko kilka tygodni, więc jeżeli chcesz zdążyć z szczupłą sylwetką do imprezy noworocznej, powinnaś JUŻ zacząć ćwiczenia. Podejmij z nami wyzwanie i zawalcz o wymarzoną sylwetkę!

Płaski brzuch, szczupłe uda i okrągłe pośladki w 14 dni! Podejmij wyzwanie!

Wyzwanie, które prezentujemy w tym wpisie, trwa zaledwie dwa tygodnie. W ciągu tego czasu ćwiczymy pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Weekendy zostawiamy sobie na odpoczynek. Jeśli od dawna marzysz o płaskim brzuchu i smukłych nogach to wspaniale trafiłaś 🙂

Zasady wyzwania

  • Podczas wyzwania staraj się wypijać minimum 8 szklanek wody dziennie lub więcej, jeżeli jesteś w stanie. Woda jeszcze nikomu nie zaszkodziła!
  • Sięgaj jak najrzadziej po słodycze.
  • Jeżeli masz ochotę, możesz wpleść w wyzwanie dodatkowe aktywności, np. kilka minut skakania na skakance, godzina spaceru na świeżym powietrzu albo godzina basenu 3 razy w tygodniu.
  • W czasie wyzwania pamiętaj o tym, aby się wysypiać. Niedobór snu sprawi, że efekty będą mniej widoczne.

Plan treningowy

Dzień #1

***

Dzień #2

***

Dzień #3 – wykonaj pierwsze dwa treningi, a następnie wybierz jeden trening na brzuch i jeden trening nogi oraz pośladki z propozycji znajdujących się na końcu wpisu.

~ Treningi na brzuch znajdziesz na końcu wpisu

~ Treningi na nogi i pośladki znajdziesz na końcu wpisu

***

Dzień #4 – wykonaj pierwsze 3 treningi, a następnie wybierz jeden trening na ramiona z propozycji znajdujących się na końcu wpisu.

~ Treningi na ramiona znajdziesz na końcu wpisu

***

Dzień #5 – wykonaj pierwsze 3 treningi, a następnie wybierz jeden trening na nogi i pośladki z propozycji znajdujących się na końcu wpisu.

~ Trening na nogi i pośladki

***

Dzień #6 (drugi tydzień wyzwania) – wykonaj pierwsze 3 treningi, a następnie wybierz jeden trening na nogi i pośladki z propozycji znajdujących się na końcu wpisu.

~ Trening na nogi i pośladki

***

Dzień #7 – wykonaj wszystkie poniższe treningi, a następnie wybierz jeden trening na nogi i pośladki z propozycji z końca wpisu.

~ Trening na nogi i pośladki

***

Dzień #8 – wykonaj wszystkie poniższe treningi, a następnie wybierz jeden trening na nogi i pośladki oraz jeden trening na ramiona z propozycji znajdujących się na końcu wpisu.

~ Trening na nogi i pośladki

~ Trening na ramiona

***

Dzień #9

***

Dzień #10 – wykonaj wszystkie poniższe treningi, a następnie wybierz z poniższych propozycji jeden trening na nogi i pośladki.

~ Trening na nogi i pośladki

***

Dzień #11

***

Dzień #12 – wykonaj wszystkie poniższe treningi, a następnie wybierz jeden trening na nogi i pośladki oraz jeden trening na ramiona z propozycji z końca wpisu.

~ Trening na nogi i pośladki

~ Trening na ramiona

***

Czujesz niedosyt podczas wyzwania? Codziennie rano dodaj poniższy trening do swojej porannej rutyny.

~ Treningi na brzuch:

~ Treningi na nogi i pośladki:

~ Treningi na ramiona:

Polecamy: Top 3 ćwiczenia z Moniką Kołakowską #2

fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/677721443911796895/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here