Chcesz schudnąć z ramion? Sprawdź nasze propozycje prostych ćwiczeń.

Ćwiczenia wykonuj co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Do ćwiczeń potrzebujesz obciążenia, aby szybciej zobaczyć efekty. Ciężarki powinny ważyć od 2 do 5 kg, ale jeśli nie masz możliwości ich zakupu, zacznij od butelek z wodą.  Ilość powtórzeń zwiększaj, gdy poczujesz, że Oczywiście samymi ćwiczeniami ciężko będzie spalić tłuszcz z ramion, dlatego niezbędna będzie zmiana nawyków żywieniowych oraz cardio.

myprotein

Damskie pompki. Wiele dziewczyn ma problem ze zrobieniem tradycyjnych pompek, dlatego ułatwimy Ci zadanie. Połóż się na brzuchu i unieś nogi do góry, kolana opierając o podłogę. Napnij mięśnie brzucha. Unieś tułów tak, aby tworzył z udami linię prostą, a ręce były wyprostowane. Wytrzymaj chwilę i powoli ugnij łokcie, jednocześnie zbliżając tułów do podłoża, ale nie kładź go już na ziemi. Ponownie wyprostuj ręce. Powtórz 5 razy.

Unoszenie ramion #1. Stań w lekkim rozkroku. Chwyć ciężarki i unieś ręce na boki do wysokości barków i powoli opuść. Powtórz 10 razy.

Unoszenie ramion #2. Przenieś opuszczone ręce przed siebie, tak aby grzbiety dłoni były skierowane w stronę ziemi. Unieś obie ręce do góry, uginając je w łokciach. Opuść i powtórz 10 razy.

Unoszenie ramion #3. Usiądź na krześle, plecy wyprostowane. Zgięte w łokciach ręce, ustaw w ten sposób, aby dłonie z hantlami znajdowały się na wysokości barków, a łokcie wzdłuż tułowia. Unieść ręce nad głowę i opuść do pozycji wyjściowej. Powtórz 10 razy.

Unoszenie ramion #4. Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanach, a stopy oprzyj o podłoże. Unieś ręce z ciężarkami nad siebie, następnie powoli je opuść, uginając w łokciach. Powtórz 10 razy.

Pompki francuskie. Usiądź na brzegu łóżka lub kanapy i podeprzyj się z tyłu rękoma. Nogi wyprostuj i oprzyj pięty o podłogę. Opuść się na rękach najniżej jak potrafisz, uginając ręce w łokciach. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie 10 razy.

Źródło zdjęć: http://weheartit.com

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię