Brak Ci motywacji, żeby ćwiczyć lub trzymać dietę? Poznaj nasze propozycje na fit wyzwania!

Do lata coraz mniej czasu, a Ty nadal nie możesz się zmotywować do ćwiczeń? Najgorsze co możesz teraz zrobić, to odpuścić! Nie zdążysz schudnąć do lata? Co z tego! Jeśli zaczniesz ćwiczyć i jeść zdrowo już dziś, to w wakacje i tak będziesz wyglądać lepiej, niż gdy zaczynałaś. Wiemy, że ciężko jest zacząć, a jeszcze trudniej wytrwać w swoich postanowieniach, dlatego mamy dla Ciebie super propozycję – podejmij fit wyzwanie! Dzięki podjęciu wyzwania łatwiej będzie Ci przezwyciężyć wewnętrznego lenia i się nie poddać.

Na naszej stronie pojawiło się już kilka fit wyzwań – oto dwa z nich:

#1. Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie! [klik]

#2. Wyzwanie: Piękniejsza Ty w 10 tygodni! [klik]

Jeśli uważasz, że te wyzwania są za trudne ze względu na ich długość, to wybierz jakieś inne z poniższej listy:

#3. Herbata i kawa bez cukru. Zawsze słodzisz oba te napoje? Już nawet zrezygnowanie z tych kilku łyżeczek, może korzystnie wpłynąć na Twoją sylwetkę i samopoczucie! Co tydzień zmniejszaj ilość cukru dodawanego do herbaty i kawy, a wkrótce odzwyczaisz się od niego na tyle, że posłodzony napój nie będzie Ci już smakował.

#4. Przysiady. Ćwiczymy przez 30 dni, zaczynając od 50 powtórzeń i dodając każdego dnia 5, aby skończyć na 250. Co 4 dni robimy przerwę, ale ilość powtórzeń zwiększamy, tak jakby przerwy nie było (3 dnia robimy 60, 4 dnia jest przerwa, a 5 robimy 70 powtórzeń). Poszukajcie grafik w Internecie, a z pewnością łatwiej będzie Wam pilnować ilość powtórzeń.

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

1
2
PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

  1. Ja wreszcie się zebrałam i z dwóch łyżeczek cukru do herbaty przeszłam na jedną oraz odstawiłam słodycze, a dla zmotywowania za każdy cukierek itp. odejmuje sobie dwa złote z kieszonkowego. Polecam, to dużą motywacja!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here