Brak Ci motywacji, żeby ćwiczyć lub trzymać dietę? Poznaj nasze propozycje na fit wyzwania!

Do lata coraz mniej czasu, a Ty nadal nie możesz się zmotywować do ćwiczeń? Najgorsze co możesz teraz zrobić, to odpuścić! Nie zdążysz schudnąć do lata? Co z tego! Jeśli zaczniesz ćwiczyć i jeść zdrowo już dziś, to w wakacje i tak będziesz wyglądać lepiej, niż gdy zaczynałaś. Wiemy, że ciężko jest zacząć, a jeszcze trudniej wytrwać w swoich postanowieniach, dlatego mamy dla Ciebie super propozycję – podejmij fit wyzwanie! Dzięki podjęciu wyzwania łatwiej będzie Ci przezwyciężyć wewnętrznego lenia i się nie poddać.

Świetne pomysły na fit wyzwania!

Na naszej stronie pojawiło się już kilka fit wyzwań – oto dwa z nich:

#1. Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

#2. Wyzwanie: Piękniejsza Ty w 10 tygodni!

Jeśli uważasz, że te wyzwania są za trudne ze względu na ich długość, to wybierz jakieś inne z poniższej listy:

#3. Herbata i kawa bez cukru

Zawsze słodzisz oba te napoje? Już nawet zrezygnowanie z tych kilku łyżeczek, może korzystnie wpłynąć na Twoją sylwetkę i samopoczucie! Co tydzień zmniejszaj ilość cukru dodawanego do herbaty i kawy, a wkrótce odzwyczaisz się od niego na tyle, że posłodzony napój nie będzie Ci już smakował.

#4. Przysiady

Ćwiczymy przez 30 dni, zaczynając od 50 powtórzeń i dodając każdego dnia 5, aby skończyć na 250. Co 4 dni robimy przerwę, ale ilość powtórzeń zwiększamy, tak jakby przerwy nie było (3 dnia robimy 60, 4 dnia jest przerwa, a 5 robimy 70 powtórzeń). Poszukajcie grafik w Internecie, a z pewnością łatwiej będzie Wam pilnować ilość powtórzeń.

#5. Regularne posiłki

To dość trudne do wprowadzenia w życie, dlatego jeśli masz mało wolnego czasu, zacznij stopniowo. Wpierw weekendy, a później 1-2 dni w tygodniu, aż nauczysz się gotować posiłki na kilka dni i planować je w taki sposób, aby jeść regularnie.

#6. Ogranicz spożycie soli

Skoro odstawiamy cukier, to również należy zrobić coś z solą 🙂 W końcu zatrzymuje ona nadmiar wody w organizmie, a to z pewnością nie jest nam potrzebne.

#7. Owoce i warzywa

Zaczynamy od 1 dziennie i w miarę możliwości staramy się zwiększać tę ilość.

#8. Koktajl na drugie śniadanie

To jest wyzwanie dla wszystkich tych, którzy z jakiegoś powodu nie jedzą drugiego śniadania. Proponujemy, żebyś między śniadaniem a obiadem piła pyszny, zdrowy i sycący koktajl, zrobiony z czego tylko chcesz 🙂 Zacznij od 7 dni, a jeśli Ci się spodoba, to przedłuż czas wyzwania.

Masz więcej pomysłów na fit wyzwania? Podziel się nimi w komentarzu!

Świetne pomysły na fit wyzwania!

Źródło zdjęć: http://favim.com

1 KOMENTARZ

  1. Ja wreszcie się zebrałam i z dwóch łyżeczek cukru do herbaty przeszłam na jedną oraz odstawiłam słodycze, a dla zmotywowania za każdy cukierek itp. odejmuje sobie dwa złote z kieszonkowego. Polecam, to dużą motywacja!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here