#5. Regularne posiłki. To dość trudne do wprowadzenia w życie, dlatego jeśli masz mało wolnego czasu, zacznij stopniowo. Wpierw weekendy, a później 1-2 dni w tygodniu, aż nauczysz się gotować posiłki na kilka dni i planować je w taki sposób, aby jeść regularnie.

#6. Ogranicz spożycie soli. Skoro odstawiamy cukier, to również należy zrobić coś z solą 🙂 W końcu zatrzymuje ona nadmiar wody w organizmie, a to z pewnością nie jest nam potrzebne.

#7. Owoce i warzywa. Zaczynamy od 1 dziennie i w miarę możliwości staramy się zwiększać tę ilość.

#8. Koktajl na drugie śniadanie. To jest wyzwanie dla wszystkich tych, którzy z jakiegoś powodu nie jedzą drugiego śniadania. Proponujemy, żebyś między śniadaniem a obiadem piła pyszny, zdrowy i sycący koktajl, zrobiony z czego tylko chcesz 🙂 Zacznij od 7 dni, a jeśli Ci się spodoba, to przedłuż czas wyzwania.

Macie więcej pomysłów na fit wyzwania? Piszcie w komentarzach!

Świetne pomysły na fit wyzwania!

Źródło zdjęć: http://favim.com

1 KOMENTARZ

  1. Ja wreszcie się zebrałam i z dwóch łyżeczek cukru do herbaty przeszłam na jedną oraz odstawiłam słodycze, a dla zmotywowania za każdy cukierek itp. odejmuje sobie dwa złote z kieszonkowego. Polecam, to dużą motywacja!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię