Nie lubisz biegać ani jeździć na rowerze, a monotonne treningi z Ewą Cię nudzą? Mamy rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Poznaj zestaw ćwiczeń przygotowany przez fitness guru – Davida Jack’a, który współpracuje między innymi z marką Reebok. Te ćwiczenia ekstremalnie podkręcają metabolizm, a dzięki nim mięśnie pracują jeszcze długo po skończonym treningu, dlatego najlepiej wykonuj je z samego rana!

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!

Każde z przedstawionych ćwiczeń wykonuj przez około 15 sekund i w miarę możliwości nie odpoczywaj pomiędzy poszczególnymi aktywnościami.

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!
Źródło: Pinterest

Pierwsza minuta treningu:

#1. Pajacyki, czyli podskoki z rozłączonymi nogami i unoszeniem rąk nad głowę;

#2. Przysiady do połowy z rękami zaplecionymi z tyłu głowy (video);

#3. Dynamiczne podskoki z unoszeniem wysoko kolan (video);

#4. Przeskoki na obu nogach, z prawej na lewą stronę. Nogi muszą być lekko ugięte w kolanach, a ramiona napięte i zgięte po obu stronach ciała.

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!
Źródło: Pinterest

Druga minuta treningu:

#5. Klasyczne pompki. Pozycją wyjściową jest tzw. plank (deska), czyli proste ręce oparte o podłogę, a nogi wyciągnięte są do tyłu;

#6. Brzuszki bez przyciągania głowy do kolan (video);

#7. Skoki polegające na przyciąganiu kolan do brody w pozycji plank (video);

#8. „Podnoszenie ciężarów bez ciężarów”.

O co chodzi? Nogi rozstaw na szerokość bioder, ręce unieś na wysokość ramion, ukucnij, a następnie dynamicznie podnieś się z przysiadu, jednocześnie wyrzucając ręce do góry, tak jak atleta podnoszący sztangę.

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!
Źródło: Pinterest

UWAGA! Kiedy Twój organizm przyzwyczai się już do wysiłku, wydłuż czas poszczególnych ćwiczeń o kolejne 15 sekund, dzięki czemu zamiast 2 minut, będziesz ćwiczyć 4.

Czytaj także: Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

Źródło tekstu: http://miumag.pl || Źródło zdjęć: weheartit.com

9 KOMENTARZE

  1. Bardzo przydatne. ;). Byłoby jeszcze bardziej przydatne jakby było więcej filmików, ewentualnie zdjęć jak zrobić poszczególne ćwiczenia. PS. Świetne posty

Pozostaw odpowiedź Fausta Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here