#6. Powieś motywujące zdjęcie w kuchni

Najlepiej niech to będzie lodówka – za każdym razem, gdy będziesz ją chciała otworzyć, spojrzysz na fotkę szczupłej dziewczyny i odechce Ci się podjadania kalorycznych przekąsek 🙂

#7. Na zakupy chodź po jedzeniu

Jeśli pójdziesz na zakupy głodna, to automatycznie kupisz więcej, dlatego pamiętaj, aby zawsze chodzić do sklepu najedzona i najlepiej z przygotowaną wcześniej listą, która pozwoli kupić Ci faktycznie tylko to, co potrzebujesz.

#8. Jedz powoli

Informacja o tym, że jesteśmy najedzeni, trafia do naszego mózgu dopiero 20 minut po tym, jak zaczniemy jeść, dlatego tak ważne, abyś nie spieszyła się podczas jedzenia, ponieważ zjesz wtedy więcej. Poza tym dokładnie przeżute jedzenie, szybciej będzie trawione i dzięki temu spalane.

#9. Odstaw sól

Zatrzymuje ona wodę w organizmie, przez co nie chudniemy. Zamiast soli zacznij używać zioła i przyprawy.

#10. Pozwól sobie na małe grzeszki

Raz na jakiś czas skuś się na coś pysznego i nie miej z tego powodu wyrzutów sumienia! Łatwiej będzie Ci wytrwać w zdrowym odżywianiu ze świadomością, że raz na jakiś czas możesz zjeść coś, co ma więcej kalorii.

Czytaj także: Produkty, w przypadku których warto czytać etykiety

Zasady zdrowego odżywiania

Źródło zdjęć: http://pl.pinterest.com

4 KOMENTARZE

  1. Super notka jak zwykle 🙂 Zrobilibyście notkę o tym co jeść, żeby schudnąć i jakie produkty zdrowe spożywać? W razie czego dziękuję z góry za taki wpis 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here