5-dniowy jadłospis na masę

5
4202

Szukasz idealnej diety i jadłospisu, bo chciałabyś zdrowo i skutecznie przybrać na masie? A może chcesz zbudować mięśnie? Oto jadłospis na 5 dni, który jest zdrowy, a zarazem zawiera składniki, które pomogą ci przytyć.

Zacznijmy od tego, że jeśli chcesz przybrać na masie, nie powinnaś wybierać niezdrowych rozwiązań, typu jedzenie fast-foodów, obżeranie się słodyczami czy picie gazowanych napojów. Powinnaś jeść 5 posiłków dziennie i pić dużo wody. Twoja dieta będzie się różnić tylko tym, że wprowadzisz do swojego jadłospisu białka, błonnik i odpowiednią ilość węglowodanów. Postaraj się mieć zawsze w domu pestki dyni i różnego rodzaju ryby. Posiadają one bardzo dużo białka, który pomoże Ci osiągnąć zamierzony cel.

Przykładowy jadłospis na 5 dni:

Poniedziałek

I śniadanie – jajecznica z twarogiem, ciemnym chlebem, serem żółtym i szynką.

II śniadanie – banan z masłem orzechowym (ew. kanapka z bananem i masłem orzechowym).

Obiad –  kurczak, kasza kuskus (lub jakaś inna) sałatka warzywna.

Podwieczorek – pestki dyni, słonecznik, orzechy włoskie (garść).

Kolacja – ryba (np. dorsz lub tuńczyk w sosie własnym), ser żółty i jajko sadzone.

Wtorek

I śniadanie – owsianka z owocami.

II śniadanie – różnego rodzaju bakalie, suszone owoce (garść).

Obiad – kukurydza, np. na parze, ryż, brukselka, kapusta.

Podwieczorek – biały twaróg, chleb pełnoziarnisty, ser żółty, migdały.

Kolacja – makrela, pestki dyni, jajko na twardo.

Środa

I śniadanie – puszka tuńczyka i pół puszki czerwonej fasoli.

II śniadanie – mus zrobiony z płatków owsianych, miodu, ulubionych owoców, jogurtu.

Obiad – pieczony ziemniak i stek wołowy.

Podwieczorek – jogurt grecki, migdały, suszone owoce.

Kolacja – 3 jajka, sałatka grecka z kurczakiem i kaszą kuskus.

Czwartek

I śniadanie – owsianka z owocami.

II śniadanie – makaron z chudym twarogiem i cukrem (np. brzozowym).

Obiad – ryż brązowy, pierś z kurczaka, domowy sos czosnkowy, pieczony ziemniak.

Podwieczorek – tuńczyk, kasza gryczana.

Kolacja – 3 jajka, jogurt z suszonymi owocami i orzechami.

Piątek

I śniadanie – ciemny chleb z masłem orzechowym.

II śniadanie – kanapka z awokado, bakalie, suszone owoce.

Obiad – stek wołowy, spaghetti.

Podwieczorek – chudy twaróg, chleb pełnoziarnisty.

Kolacja – makrela wędzona.
5-dniowy jadłospis na masę

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

5 KOMENTARZE

  1. A możecie podać dietę, aby stracić na masie, bo ja zamieniłam jasne pieczywo na ciemne, jem owsianke, nie jem słodyczy, fastfoodow itp. Jem 5 posiłków, a tu pisze że na masę 😕

    • Bo owsianka jest na masę tylko wciskają nam że odchudza 😉 ja przytylam jedząc ja na śniadanie 8kg w rok a teraz schudłam 17 i wpadłam w zaburzenia odżywiania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here