Zastanawiasz się co powinnaś jeść przed treningiem, żeby spalić jak najwięcej kcal? Sprawdź nasze propozycje!

Posiłek jedz najpóźniej godzinę przed planowanym treningiem i koniecznie pamiętaj o tym, aby nawadniać organizm.

Czekoladowa owsianka z bananem. Potrzebujesz: porcję płatków owsianych, szklanka odtłuszczonego mleka, łyżka kakao, mały banan, pół łyżeczki cynamonu. Przygotowanie: Ugotuj owsiankę na mleku i dodaj kakao, cynamon oraz banana pokrojonego w plasterki.

Kanapki z  chleba razowego. 2 kromki posmaruj odrobiną masła i połóż na to szynkę z indyka oraz pomidora. Posyp kiełkami brokułów lub rzodkiewki.

Brązowy ryż z jabłkiem. Potrzebujesz: pół woreczka brązowego ryżu (ugotowanego), 1 jabłko, pół jogurtu naturalnego, pół łyżeczki cukru (opcjonalnie). Przygotowanie: Ryż zagotuj, jabłko zetrzyj na tarce. Ugotowany ryż wymieszaj z pozostałymi składnikami.

Muesli z owocami. Potrzebujesz: porcja muesli, mały jogurt naturalny, pół banana, garść owoców (mogą być mrożone).

Makaron pełnoziarnisty z sosem pomidorowym. Potrzebujesz: porcja makaronu, pomidory, przyprawy: bazylia, oregano, pieprz, mąka ziemniaczana, koncentrat pomidorowy (opcjonalnie). Przygotowanie: Makaron ugotuj al dente, do garnka wrzuć pomidory, dodaj przyprawy i podgrzej. Możesz dodać łyżkę koncentratu. Aby sos był bardziej gęsty, dodaj odrobinę mąki ziemniaczanej i dokładnie wymieszaj.

Czytaj także: Co zrobić, gdy waga stoi w miejscu?

Co jeść przed treningiem

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here