Marzysz o wystających pośladkach, ale one za nic w świecie nie chcą urosnąć? Sprawdź, co może być tego przyczyną!

Ćwiczysz, robisz przysiady, zdrowo się odżywiasz, a Twoja pupa jest płaska jak dwa naleśniki? W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej najczęściej popełnianym błędom w walce o wystające pośladki.

#1. Robisz przysiady. Oczywiście przysiady to dobre ćwiczenie na pośladki, ale jeśli ograniczasz się TYLKO do nich, to nie dziw się, że efektów nie widać. Aby Twoja pupa zaczęła odstawać, musisz zacząć ćwiczyć z obciążeniem. Jeśli nie chodzisz na siłownię, to zainwestuj w obciążniki na nogi i dołącz do swojego treningu odpowiednie ćwiczenia. W przypadku przysiadów możesz obciążniki wziąć w ręce lub zastąpić je handlami albo butelkami z wodą.

#2. Jesteś na redukcji. Niestety mamy złą wiadomość. Nie da się jednocześnie odchudzać i powiększać pupy. Ćwiczenia na redukcji z pewnością mogą ujędrnić i podnieść pośladki, ale nie zbudują mięśnia. Do tego potrzebne są kalorie, które musisz przyjąć z jedzeniem i przepalić. Ćwiczenia z obciążeniem + odpowiednie żywienie to Twój klucz do sukcesu.

#3. Masz wąskie biodra. Z matką naturą nie da się wygrać. To czy będziesz mieć odstającą pupę zależy nie tylko od Twoich ćwiczeń oraz diety. Ważna jest również Twoja budowa ciała. Jeśli Twoja sylwetka przypomina kształtem odwrócony trójkąt, to mimo wielu wyrzeczeń i ciężkiej pracy, możesz nie osiągnąć wymarzonych efektów. Wtedy należy po prostu zaakceptować siebie taką, jaką się jest i mieć nadzieję, że moda na wielkie pupy szybko minie.

Czytaj także: Proste ćwiczenia na sexy pośladki

jak wyćwiczyć pośladki

Źródło zdjęć: http://pl.pinterest.com

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here