Detoks bez słodyczy i fastfoodów!
Źródło: Pinterest

Zaczynamy miesięczny detoks bez słodyczy i fastfoodów dla lepszego wyglądu i samopoczucia. Przyłączysz się?

Chciałabyś poprawić wygląd swojej sylwetki oraz poczuć się lepiej w swojej skórze? W takim razie podejmij z nami miesięczne wyzwanie i zrezygnuj na 30 dni ze słodyczy oraz dań typu fastfood!

Detoks bez słodyczy i fastfoodów! Podejmiesz wyzwanie?

Oto kilka zasad, które musisz wprowadzić w życie:

Zasada 1: Zrezygnuj ze słodyczy i słodzenia herbaty lub kawy (jeśli dodajesz kilka łyżeczek cukru, po prostu z każdym dniem zmniejszaj tę ilość);

Zasada 2: Zrezygnuj z jedzenia fast foodów i picia napojów gazowanych;

Zasada 3: Jedz 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych;

Zasada 4: Pij dużo wody;

Zasada 5: Zrezygnuj z gotowych produktów i zacznij samodzielnie przygotowywać sobie posiłki;

Zasada 6: Ogranicz spożycie soli, na rzecz ziół i innych przypraw;

Zasada 7: Zrezygnuj z produktów z białej mąki;

Zasada 8: Unikaj smażenia.

Aby poczuć się jeszcze lepiej, zacznij ćwiczyć. Staraj się trenować co najmniej 30-40 minut, trzy razy w tygodniu.

Detoks bez słodyczy i fastfoodów!

Wydrukuj ten kalendarz i powieś w widocznym miejscu. Każdy zaliczony dzień odznacz haczykiem.

Powodzenia!

Czytaj także: Ekspresowy trening na płaski brzuch!

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here