Detoks bez słodyczy i fastfoodów!
Źródło: Pinterest

Zaczynamy miesięczny detoks bez słodyczy i fastfoodów dla lepszego wyglądu i samopoczucia. Przyłączysz się?

Chciałabyś poprawić wygląd swojej sylwetki oraz poczuć się lepiej w swojej skórze? W takim razie podejmij z nami miesięczne wyzwanie i zrezygnuj na 30 dni ze słodyczy oraz dań typu fastfood!

Detoks bez słodyczy i fastfoodów! Podejmiesz wyzwanie?

Oto kilka zasad, które musisz wprowadzić w życie:

#1. Zasada: Zrezygnuj ze słodyczy i słodzenia herbaty lub kawy (jeśli dodajesz kilka łyżeczek cukru, po prostu z każdym dniem zmniejszaj tę ilość);

#2. Zasada: Zrezygnuj z jedzenia fast foodów i picia napojów gazowanych;

#3. Zasada: Jedz 5 posiłków dziennie w odstępach 3-4 godzinnych;

#4. Zasada: Pij dużo wody;

#5. Zasada: Zrezygnuj z gotowych produktów i zacznij samodzielnie przygotowywać sobie posiłki;

#6. Zasada: Ogranicz spożycie soli, na rzecz ziół i innych przypraw;

#7. Zasada: Zrezygnuj z produktów z białej mąki;

#8. Zasada: Unikaj smażenia.

Aby poczuć się jeszcze lepiej, zacznij ćwiczyć. Staraj się trenować co najmniej 30-40 minut, trzy razy w tygodniu.

Detoks bez słodyczy i fastfoodów!

Wydrukuj ten kalendarz i powieś w widocznym miejscu. Każdy zaliczony dzień odznacz haczykiem.

Powodzenia!

Czytaj także: Ekspresowy trening na płaski brzuch!

6 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here