Chciałabyś mieć idealną figurę na wakacje, ale nie masz motywacji i nie wiesz, jak schudnąć? Oto podstawowe i przydatne zasady, dzięki którym sama nie będziesz mogła się napatrzeć swoją figurą w lustrze.

1. Przede wszystkim zapraszamy na naszą stronę do zakładki FIT [klik]. Tam znajdziesz wszystko co potrzebne, by schudnąć, zbudować mięśnie czy po prostu zdrowo się odżywiać.

2. Postaw sobie cel. Pomyśl, czy chciałabyś zrzucić kilogramy, zbudować sylwetkę czy może zależy ci tylko na jednej partii ciała. Od tego powinnaś zacząć, by określić, jakie ćwiczenia oraz dietę możesz stosować.

3. Motywuj się. Nie ma nic lepszego niż dobry kop, by zacząć działać. Jest na to dużo sposobów. Jednym z lepszych jest oglądanie zdjęć dziewczyn, które już przeszły swoją metamorfozę i teraz motywują innych. Zajrzyj do naszego wpisu: Instagramowe fit girls, gdzie znajdziesz kilka ciekawych profili, które warto obserwować. Mogą to być nagrody dla siebie (nie tylko w formie pięknej sylwetki). Możesz kupować sobie małe „nagrody” co jakiś czas, jeśli uda ci się wytrwać w swoich postanowieniach, czyli np. nie zjeść nic słodkiego przez tydzień. To powinno być coś, co sprawi Ci radość. Pamiętaj, że jeśli raz na jakiś czas zjesz coś słodkiego, to świat się nie zawali.

Jeśli chcesz zrzucić kilogramy:

1. Ćwiczenia cardio lub ruchowe. To podstawa do pozbycia się tłuszczu. Taki trening nie musi ci się kojarzyć z codziennym obowiązkiem, a raczej pożytecznym i przyjemnym sposobem na spędzenie czasu i pozbycie się zbędnych kilogramów. Może to być taniec, zumba, joga czy rower, rolki, pływanie. Próbuj od 20 minut dziennie i stopniowo zwiększaj czas treningu do 30, 40 minut lub wię

2. Pij dużo wody i stosuj odpowiednią dietę. Dieta to 75% sukcesu, jeśli chcesz osiągnąć cel. Woda wypłukuje z organizmu szkodliwe substancje i w pewien sposób niweluje uczucie głodu. Wybierz dietę niskokaloryczną, ale pamiętaj by nie przesadzać. Dopasuj dietę do swoich potrzeb, czyli między innymi od tego ile ważysz i jaką masz aktywność fizyczną. Przydatny do tego może okazać się kalkulator BMR.

Jeśli chcesz zbudować sylwetkę:

1. Ćwiczenia na określone części ciała i siłowe. Tutaj należy skupić się na danej części ciała i włożyć w to siłę, by zobaczyć efekty w postaci wyrzeźbionego brzucha czy zgrabnych nóg. Do wakacji trzeba się pośpieszyć, ale efekty będą naprawdę zadowalające. Pamiętaj, że po miesiącu to Ty zobaczysz różnicę, po dwóch Twoi najbliżsi, a po 3 całe otoczenie! Nie ćwicz dla pięknego ciała na te wakacje, tylko na całe życie 🙂

2. Pij dużo wody i stosuj odpowiednią dietę. Tutaj sprawa wygląda tak samo tyle, że zmienia się dieta. Powinna być bogata w białko i błonnik, by dodać energii i siły na dobry trening.

W zbudowaniu sylwetki główną rolę odgrywa trening, natomiast w zrzuceniu kilogramów ważniejsza jest dieta.

To wszystkie podstawowe porady, jak schudnąć do wakacji. Do wakacji zostały 2 miesiące, więc weź się za siebie, a na pewno dasz radę i osiągniesz wymarzoną sylwetkę!

Jak schudnąć do wakacji?

Źródło zdjęć: http://favim.com

PODZIEL SIĘ

7 KOMENTARZE

    • Mam tak samo jak ty
      Pij wode, jedz 5 posiłkow dziennie, jedz duzo białka witamin itp oraz cwicz. Nie jedz slodyczy i nie pij slodkich napojow, zamien chleb pszenny na ciemny
      Od grudnia schudlam juz 5 kg

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here