Jak w nowym roku obudzić się wypoczętą?
Jak w nowym roku obudzić się wypoczętą?

Chciałabyś w nowym roku obudzić się wypoczęta i pełna energii? W tym wpisie podpowiemy Ci, co powinnaś zrobić, aby tak się stało!

1 stycznia kojarzy Ci się z bólem głowy oraz zmęczeniem? W tym wpisie znajdziesz kilka wskazówek, jak uniknąć (lub zmniejszyć) kaca i w nowym roku obudzić się wypoczętą.

Jak w nowym roku obudzić się wypoczętą?

#1. Odpocznij

Jeżeli zamierzasz imprezować ostatniego dnia roku, zadbaj o to, aby wcześniej odpocząć. Zrezygnuj z treningu oraz innych wyczerpujących czynności, typu porządku. Po południu znajdź czas na minimum 20-30 minut drzemki.

#2. Unikaj alkoholu

Alkohol to główny winowajca naszego zmęczenia dzień po imprezie. W miarę możliwości należy go unikać lub starać się mocno ograniczyć. Osoby poniżej 18 roku życia w ogóle nie powinny go pić.

#3. Pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu

W poprzednim punkcie zachęcałyśmy do rezygnacji z alkoholu, ale wiele osób z pewnością tego nie zrobi. Osoby (pełnoletnie) sięgające po napoje wyskokowe powinny pamiętać o odpowiednim nawodnieniu. Po każdym wypitym piwie lub drinku, warto napić się szklanki wody. Złagodzi to efekty alkoholu i pomoże uniknąć bólu głowy o poranku. Pół litra wody wypite przed snem zmniejszy kaca i sprawi, że obudzisz się wypoczęta.

#4. Zjedz coś tłustego

Jeżeli zmierzasz pić na imprezie, na około godzinę przed jej rozpoczęciem, zjedz coś tłustego. Dzięki temu na ściankach Twojego żołądka wytworzy się warstwa ochronna, która zmniejszy wchłanianie alkoholu.

#5. Wypij regenerujący napój

O poranku, kiedy obudzisz się zmęczona, wypij warzywny napój, który doda Ci energii. Najlepiej zadziała sok z kiszonej kapusty albo ogórków. Jeśli nie przepadasz za kiszonkami, postaw na sok pomidorowy.

Czytaj także: 30-dniowe FIT wyzwanie na rok 2022!

Jak w nowym roku obudzić się wypoczętą?
Jak w nowym roku obudzić się wypoczętą?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here