Bezskutecznie próbujesz przytyć kilka kilogramów? Sprawdź nasze patenty na zdrowe zwiększenie masy ciała.

Zbyt niska waga może być równie poważnym problemem, co nadmiar kilogramów. Niedowaga często łączy się z jadłowstrętem, czy brakiem składników odżywczych potrzebnych organizmowi do prawidłowego funkcjonowania.

Jakie mogą być przyczyny niedowagi? Nadwaga może być spowodowana między innymi problemami trawiennymi, np. biegunkami, alergią pokarmową, zaburzeniami hormonalnymi (wywołanymi np. niedoczynnością tarczycy), czy depresją.

Jak zdrowo przytyć? Wiele zależy od tego, jakie są przyczyny niedowagi. Jeśli wynika ona z przyczyn zdrowotnych, konieczna może okazać się wizyta u lekarza. Pierwszy krok to badanie moczu, morfologia i zbadanie tarczycy. Dobrym pomysłem może być również skorzystanie z usług doświadczonego dietetyka. Poniżej przedstawiamy kilka ,,domowych” sposobów na przytycie:

Jedz częściej, a mniej. Twoja niedowaga może wynikać z błędów żywieniowych, jakie popełniasz (np. rezygnacja ze śniadań lub kolacji), dlatego, aby Twój organizm miał siłę powrócić do optymalnej wagi, musisz wyregulować swój metabolizm. Staraj się jeść 5 posiłków dziennie i dostarczać w nim jak najwięcej witamin oraz cennych składników odżywczych;

Wprowadź do diety więcej białka. W końcu kulturyści nie bez powodu je przyjmują 🙂 Możesz je dostarczyć razem z takimi produktami, jak: białe i żółte sery, kakao, mięso, ryby, jajka lub soję, albo kupić gotową odżywkę do picia (miarkę możesz też dodawać do ciast, omletów, czy koktajli) – więcej informacji na temat stosowania odżywek białkowych, znajdziesz na forach internetowych;

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię