Marzysz o zgrabnej, wystającej pupie i uniesionych pośladkach? Sprawdź proste ćwiczenia, które pomogą Ci to osiągnąć!

Uprawianie sportu. Bieganie, jazda na rowerze, pływanie, taniec, a nawet jazda na rolkach! Te wszystkie dyscypliny angażują wiele mięśni jednocześnie, między innymi pośladków. Jeśli jednak chcesz wzmocnić efekt, warto dołączyć do tego coś extra.

Wchodzenie po schodach. Jeśli tylko masz okazję, rezygnuj z windy na rzecz schodów. Im więcej pięter tym lepiej! Wchodzenie po schodach nie tylko wzmacnia naszą kondycję, ale również poprawia wydolność serca i spala tłuszcz oraz podnosi pośladki w górę. P.S. Liczy się od 3-go piętra wzwyż :)

Napinanie pośladków. Kiedy tylko możesz, napinaj przez kilkanaście sekund i rozluźniaj pośladki. Dzięki temu staną się one bardziej jędrne i zgrabniejsze. To ćwiczenie pomaga również zmniejszyć cellulit.

Chodzenie na wysokich obcasach. Jeśli lubisz chodzić w szpilkach to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Chodzenie w wysokich obcasach wymusza intensywną pracę wszystkich mięśni, również pośladków, dzięki czemu stają się one bardziej uniesione.

Przysiady. To chyba jedno z najbardziej znanych i skutecznych ćwiczeń na zgrabną pupę. Przy przysiadach zaangażowane są wszystkie mięśnie pupy, dzięki czemu wzmacniają ją, modelują i rzeźbią. Ćwiczenia wykonuj regularnie po 100 powtórzeń, a po kilku tygodniach będziesz zachwycona efektami.

Jak prawidłowo wykonywać przysiady?

1. Stań w rozkroku (nogi ustaw na szerokości bioder), ręce wyciągnij przed siebie.

2. Zejdź nisko pośladkami, tak aby uda i łydki stworzyły kąt mniejszy niż 90 stopni. Pamiętaj aby kolana nie wychodziły przed stopy!

3. Podczas przysiadu pośladki wypinaj lekko w tył (tak jakbyś chciała usiąść na krześle), a kręgosłup wyprostuj. Napnij też mięśnie brzucha.

4. Kiedy jesteś w górze, możesz dodatkowo napiąć pośladki i delikatnie wypchnąć miednicę do przodu.

Mało? W Internecie znajdziesz mnóstwo zestawów ćwiczeń angażujących mięśnie pośladków. Wrzucamy przykładowy, który daje naprawdę mega kopa! Testowałyśmy 🙂

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: http://weheartit.com
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here