Nie chcesz zimą rezygnować z aktywności fizycznej, ale brak Ci pomysłu co ćwiczyć? Skorzystaj z naszych propozycji!

Nordic Walking. Szybki marsz z kijkami, pozwala spalić nawet 2 razy więcej kalorii, niż zwykły spacer. Jakie jeszcze korzyści wynikają z tego rodzaju aktywności? Kijki pomagają w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała i nie obciążają stawów, dlatego jest to sport dla każdego, kto nie boi się mrozu 🙂

Jazda na łyżwach. Jeśli umiesz jeździć na rolkach, to nie powinnaś mieć problemu również z łyżwami. Ten rodzaj sportu angażuje mięśnie nóg, pośladków, brzucha i pleców, a przez godzinę takiego ,,wysiłku” można spalić nawet 700 kcal. Ponadto jest to świetna zabawa, dlatego możesz w tym przypadku połączyć przyjemne z pożytecznym.

Bieganie. Bieganie zimą hartuje organizm, ale wiąże się z ryzykiem upadku. Jeśli boisz się, że podczas biegu, doznasz kontuzji, lepiej zdecyduj się na bieżnię na siłowni.

Pływanie. Baseny na całe szczęście są otwarte cały rok, więc zimą jak najbardziej możemy z nich korzystać 🙂 Podczas godzinnego pływania, można spalić blisko 500 kcal. Sport ten może uprawiać każdy (kto umie pływać), gdyż nie obciąża on stawów.

Czytaj dalej:

1
2
PODZIEL SIĘ

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here