jak łatwo schudnąć
Źródło: Pinterest

W tym wpisie przedstawiamy 9 trików na leniwych, które pomogą Ci wymodelować sylwetkę.

Często nie zdajemy sobie nawet sprawy, jak bardzo wykonywanie paru prostych zmian w naszym życiu, może ułatwić nam zrzucenie zbędnych kilogramów. Nie musisz wylewać z siebie litrów potu na treningach, aby móc cieszyć się fit sylwetką. Wystarczy, że nieco przeorganizujesz swoją codzienność, a potem… pozostanie Ci już tylko podziwianie swojego ciała w lustrze.

9 trików na modelowanie sylwetki dla leniwych

#1. Schody w bloku lub wieżowcu

Warto zrezygnować z jeżdżenia windą na rzecz chodzenia po schodach. Już po kilkunastu dniach zauważysz, że Twoje nogi i pośladki zaczną się zmieniać. Staraj się chodzić po schodach około 20 minut dziennie, w ramach treningu. Taki rodzaj aktywności Cię nudzi? Załóż słuchawki i posłuchaj ulubionej muzyki, a czas zleci Ci o wiele szybciej.

#2. Mniejsze talerze

Ten prosty trik sprawi, że zjesz mniej podczas posiłku, a jednocześnie nie będziesz czuć się głodna. Jak to działa? Na mniejszym talerzu zmieści się mniej jedzenia niż na dużym, więc możesz bez wyrzutów sumienia nałożyć jedzenia aż po same brzegi. Kiedy to zrobisz, do Twojego mózgu trafia informacja, że zjadłaś bardzo dużo, a więc powinnaś być najedzona.

#3. Soki i koktajle

Są szybkie w przygotowaniu, wyśmienicie smakują i skutecznie pomagają zrzucić zbędne kilogramy. Jeżeli decydujesz się na gotowce ze sklepu, to zawsze zwracaj uwagę na skład – produkty zawierające więcej niż 10 gram cukru odłóż z powrotem na półkę. Bez większego wysiłku możesz zrobić domowy koktajl np. z banana, mleka owsianego i plastrów ananasa.

#4. Spacery

Spacery to świetny sposób na zgrabną sylwetkę. Podczas spacerowania możesz obserwować co dzieje się dookoła, dzięki czemu czas szybciej leci. Wystarczy 30-60 minut dziennie chodzenia każdego dnia, aby po niedługim czasie zauważyć różnicę.

#5. Mycie zębów

Mycie zębów po każdym posiłku zapewni nam piękny uśmiech, ale również zniechęci nas do sięgnięcia po przekąskę między posiłkami.

#6. Woda

Woda nie tylko oczyszcza organizm z toksyn, ale również zapewnia uczucie sytości. Dzięki niej zjesz mniej niż normalnie, a dodatkowo woda nie zawiera w sobie kalorii, więc nie przytyjesz.

#7. Na TE dni

Pierwsze co przychodzi na myśl to… słodycze! Jednak zamiast nich sięgaj po suszone owoce, takie jak śliwki czy morele. Oczywiście unikaj tych oblanych czekoladą 🙂 Dobrym pomysłem są również orzechy.

#8. Ćwiczenia

Nie musisz ćwiczyć codziennie, ale już nawet 2-3 treningi w tygodniu robią różnicę. Znajdź aktywność, która najbardziej Ci odpowiada i pamiętaj, że nawet kilka czy kilkanaście minut ruchu jest lepsze niż siedzenie na kanapie.

#9. Zupy z…

Zupy warzywne są mało kaloryczne, a przy tym bardzo sycące. Często jedna porcja ma 150-300 kcal, a więc jest to świetny sposób na zaspokojenie głodu i chudnięcie. Jakie zupy będą najlepsze podczas odchudzania? My polecamy zupę kalafiorową, pieczarkową, pomidorową oraz ogórkową.

Czytaj także: Płaski brzuch w 30 dni! Podejmij skuteczne wyzwanie!

Poranne ćwiczenia na pobudzenie organizmu
Źródło: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here