fit wyzwanie 2020
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/551761391846811197/ || https://pl.pinterest.com/pin/677721443912130357/ || https://pl.pinterest.com/pin/785385622502696014/

Zachęcamy Cię do pojęcia z nami 30-dniowego wyzwania, dzięki któremu Twój brzuch stanie się płaski!

Płaski brzuch to cel większości odchudzających się nastolatek. Niestety często jest tak, że mimo trzymania diety i stosowania wielu wynalazków, nasz brzuch wcale nie wygląda tak, jakbyśmy sobie tego życzył. Co możemy z tym zrobić? W tym wpisie proponujemy Tobie 30-dniowy plan treningowy na płaski brzuch.

Płaski brzuch w 30 dni! Podejmij skuteczne wyzwanie!

Wyzwanie, które prezentujemy w tym poście, trwa zaledwie miesiąc. W ciągu tego czasu ćwiczymy pięć razy w tygodniu. Weekendy zostawiamy sobie na odpoczynek. Jeśli od dawna marzysz o płaskim brzuchu, to idealnie trafiłaś (zaprezentowany plan obejmuje tydzień ćwiczeń, który następnie powtarzamy przez cały miesiąc)

Zasady wyzwania na płaski brzuch w 30 dni:

  • W czasie wyzwania staraj się pić minimum 8 szklanek wody dziennie lub jeszcze więcej, jeżeli będziesz czuć dużą potrzebę.
  • Staraj się jak najrzadziej sięgać po słodycze.
  • W czasie wyzwania pamiętaj o tym, aby się wysypiać. Niedobór snu sprawi, że efekty ćwiczeń będą mniej widoczne.

Ćwiczenia na poniedziałek:

Ćwiczenia na wtorek:

Ćwiczenia na środę:

Ćwiczenia na czwartek:

Ćwiczenia na piątek:

Powtórz plan w kolejnych tygodniach wyzwania!

Czytaj także: 3 przepisy na odchudzające napoje z cytryną

*Przed rozpoczęciem wyzwania należy skonsultować się z ortopedią lub fizjoterapeutą. Jeżeli istnieją jakiekolwiek przeciwwskazania do wykonywania ćwiczeń, nie bierz udziału w wyzwaniu!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here