Jeśli chcesz schudnąć w szybkim czasie, musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe, dzięki którym, efekty Twojego odchudzania będą długotrwałe. Sprawdź nasze proste triki!

Większość z nas marzy o zgrabnej sylwetce. Wiemy, że aby ją osiągnąć trzeba ćwiczyć i lepiej się odżywiać, ale często jesteśmy niecierpliwe i chciałybyśmy osiągnąć efekty jak najszybciej. W naszym dzisiejszym wpisie znajdziesz kilka wskazówek, które mogą cały ten proces przyspieszyć. Jeśli jesteś ciekawa, to czytaj dalej.

Jak szybko schudnąć?

Gotuj sama

W Internecie znajdziesz mnóstwo prostych przepisów, na pyszne potrawy, które przyrządzisz w kilka chwil. Wychodząc z domu zabieraj ze sobą lunch boxy – dzięki temu nie będzie Cię kusić, żeby jeść na mieście. Poza tym samodzielne gotowanie da Ci mnóstwo satysfakcji.

Nie pij alkoholu

Nie dość, że jest niezdrowy, to na dodatek ma bardzo dużo kalorii i jest równocześnie trudny do spalenia. Jeśli więc chcesz się cieszyć piękną sylwetką i nie zatruwać swojego organizmu, powinnaś z niego zrezygnować.

Ogranicz spożycie mięsa

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będą ryby i warzywa, które mają więcej wartości odżywczych i są mniej kaloryczne. Jeśli jednak nie wyobrażasz sobie rezygnacji z mięsa, jedz chudy drób, najlepiej pieczony lub duszony albo smażony na patelni bez tłuszczu.

Jedz więcej owoców i warzyw

Możesz przyrządzać z nich przepyszne koktajle, sałatki czy smoothie, w różnych smakach. Między posiłkami sięgaj po zdrowe przekąski, dzięki którym nie przytyjesz, a uczucie głodu Cię nie dopadnie.

Jedz 5 posiłków dziennie

Dzięki temu Twój metabolizm będzie pracował na zwiększonych obrotach przez cały dzień, a Ty nie będziesz się przejadać i dzięki temu schudniesz. Staraj się także bilansować posiłki, aby w ciągu dnia przyjmować jak najwięcej zdrowych i odżywczych produktów.

Zawsze pamiętaj o śniadaniu

Często nie masz czasu zjeść śniadania, albo jesz posiłek w biegu? To duży błąd! Śniadanie to najważniejszy posiłek, który dostarcza organizmowi energii na cały dzień, dlatego tak ważne jest, żeby zaczynać zdrowo dzień. Nie schudniesz jeśli pierwszym Twoim posiłkiem w ciągu dnia, będzie obiad.

Zrezygnuj z napojów gazowanych, słodyczy i fast foodów

To jasne, że nie schudniesz, jeśli będziesz spożywać te produkty. Wszystkie z nich mają ogromną ilość kalorii, które uniemożliwiają chudnięcie. Więcej na temat napojów gazowanych i ich szkodliwego działania, przeczytasz we wpisie: Jak napoje gazowane wpływają na Twoje zdrowie i urodę?

Śpij więcej

Jeśli śpisz co najmniej 8 godzin, to chudniesz – udowodnione naukowo 🙂 Poza tym niedobór snu, powoduje wzmożony apetyt, dlatego warto pospać trochę dłużej, jeżeli tylko masz taką możliwość.

Ćwicz

Przede wszystkim dla zdrowia, ale także dla piękniejszej sylwetki. Co prawda ćwiczenia zaledwie w 30% mają wpływ na naszą sylwetkę, a pozostałe 70% to zbilansowana dieta, jednak dla pełnego sukcesu, powinnaś wprowadzić oba te elementy.

UWAGA! To ile schudniesz, zależy od Twoich uwarunkowań genetycznych, a także jakości diety i intensywności ćwiczeń, dlatego efekty u każdej osoby będą inne!

Czytaj także: Zasady zdrowego odżywiania, które pomogą Ci schudnąć!

jak szybko schudnąć

Źródło zdjęć: http://pl.pinterest.com

PODZIEL SIĘ

4 KOMENTARZE

  1. schudłam przyjmujac regularnie suplement be slim 3, któy ma w pełni naturalny sklad, odzywiałam się głównie daniami gotowanymi na parze

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here