Jak uniknąć podjadania w czasie diety?
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/367324913360539263/

Jesteś na diecie i boisz się podjadania? W tym wpisie znajdziesz kilka sposobów, jak tego uniknąć.

Bycie na diecie nie jest proste, szczególnie kiedy z każdej strony pojawiają się jakieś pokusy, żeby sięgnąć po niezdrową przekąskę. Niestety podjadanie może skutecznie przekreślić nasze marzenia o szczupłej sylwetce, dlatego tak ważne jest, aby tego unikać. Poniżej przedstawiamy kilka super tricków, które pomogą Ci uniknąć sięgania po niezdrowe przekąski w trakcie odchudzania.

Jak uniknąć podjadania w czasie diety?

#1. Zawsze jedz śniadanie

Z pewnością słyszałaś nieraz, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Jest to w 100% prawda. Śniadanie powinnaś zjeść w ciągu godziny od momentu wstania z łóżka. Dzięki temu Twój metabolizm zacznie pracować na pełnych obrotach już od samego rana. Jeśli pominiesz śniadanie, ciało wejdzie w tryb głodu i spowolni przemianę materii. Ponadto wychodząc z domu z pustym żołądkiem, narażasz się na ryzyko kupienia drożdżówki lub zapiekanki w drodze do szkoły lub pracy.

#2. Pozwól sobie na przekąskę

Jeśli posiłki dzieli 3-4 godzinna przerwa, możesz śmiało sięgnąć po przekąskę, pod warunkiem, że nie ma ona więcej niż 150 kalorii. Eksperci zalecają takie rozwiązanie, ponieważ eliminuje to ryzyko podjadania. Pamiętaj, że nie powinien to być batonik lub puszka coli, lecz coś zdrowego.

#3. Pamiętaj o drugim śniadaniu

Zdarza Ci się być tak zajętą w ciągu dnia, że nie masz czasu, by zjeść drugie śniadanie? Powinnaś wygospodarować chwilę, aby zjeść w spokoju swój lunch. Zbyt długie przerwy między posiłkami mogą utrudniać spadek masy ciała, tak samo jak nieregularne posiłki. Warto więc znaleźć na nie chwilkę.

#4. Nie podjadaj po kolacji

A najlepiej omijaj kuchnię szerokim łukiem 🙂 Zrezygnuj z wieczornego chrupania popcornu, podczas ulubionego serialu. Takie drobne grzeszki mogą być przyczyną braku efektów odchudzania, a co gorsza mogą doprowadzić do wzrostu masy ciała. Zamiast po kaloryczną przekąskę, sięgnij po szklankę wody i wypij ją małymi łyczkami.

#5. Jedz kolację dwie godziny przed snem

Być może spotkałaś się z teorią, że kolację powinno jeść się do godziny 18. To mit! Jedząc lekką kolację o godzinie 18 i chodząc spać ok. 22:00-23:00, narażamy się na sięgnięcie po dodatkową przekąskę. Właśnie dlatego powinnaś ostatni w ciągu dnia posiłek jeść około dwóch (maksymalnie trzech) godzin przed pójściem spać.

#6. Pij wodę z cytryną!

Woda z cytryną ma szereg zalet, które czynią ją napojem idealnym. Nie tylko poprawia ona trawienie, dodaje energii, wpływa korzystnie na wygląd skóry, ale także wspomaga układ odpornościowy. Szklanka wody z cytryną przed śniadaniem szybciej rozbudzi metabolizm, a co za tym idzie, cyferki na wadze zaczną spadać 🙂

Czytaj także: Co trenować zamiast cardio?

Jak uniknąć podjadania w czasie diety?
Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/853291460635772062/

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię