W tym wpisie znajdziesz nasze propozycje smacznych potraw, które koniecznie musisz spróbować zimą.

Zimą zazwyczaj mamy więcej czasu i chęci na eksperymentowanie w kuchni, dlatego jeśli szukasz pomysłów na jakieś pyszności, to w tym wpisie zamieszczamy garść inspiracji prosto z Instagrama. Sprawdź koniecznie!

View this post on Instagram

Pomysł na bardzo pyszna i niskokaloryczną kolacje. Bakłażany faszerowane twarogiem i serem 🍆🧀 . Z dodatkiem ziół i czosnku 🌱🍃. Wszystkie propozycje na kolacje zawsze są dostępne pod hashtagiem #kolacja_fpz lub w wyróżnionych relacjach pod nazwą „KOLACJA” 🤗. . 1 połówka bakłażana ma tylko 120 kcal i aż 14 g białka. Do obliczania używam aplikacji FatSecret . Przepis : 📍 2 nieduże bakłażany. 📍40 g żółtego sera 📍 1 opakowanie twarogu 250g (u mnie chudy) 📍 1 ząbek czosnku 📍 sól i pieprz do smaku 📍 szczypiorek lub natka pietruszki 📍 1 jajko Bakłażany myjemy, wkładamy do garnka z wodą I gotujemy przez około 10 minut. Uwaga ogonki nie obcinamy. Twaróg, ser starty na tarce, jajko, czosnek wyciśnięty przez praskę, szczypiorek, sól I pieprz mieszamy razem. Ostudzone bakłażany kroimy na pół, delikatnie za pomocą łyżki wydrązamy środek, pozostawiając na ściankach. Masę serową przekładamy do łódeczek i pieczemy w nagrzanym piekarniku 180 stopni przez około 20 minut. Mają się zarumienić. #kolacja #bakłażan #trening #siłownia #redukcja #zdrowejedzenie #zdroweprzepisy #fitprzepisy #fitprzepisyodbaletnicy #czystamicha #makro #białko #dieta #dietetyk #wiemcojem #ewachodakowska #zdrowo #zdrowystylzycia

A post shared by Fit zdrowe przepisy baletnicy (@fit_przepisy_od_baletnicy) on

View this post on Instagram

czerwien rzadzi!!! Pomysł na obiad….nie ma co wymyslać i kombinować 😊😊😊 Klasyk, 😍👌👌👌 który nigdy się nie nudzi i zawsze wybornie smakuje😍😍👌👌 pieczony ✔filet z kuraka zamarynowany wcześniej w ✔oleju ✔ z solą ✔pieprzem i ✔papryką wędzoną. Cały smak robi tutaj sałatka ze szpinaku baby z ✔serem kozim ✔ czarnymi oliwkami i ✔truskawkami 🍓🍓🍓🍓 Truskawki smaku to raczej nie mają, ale kolor całkiem spoko. Można zastąpić owockami granatu, filetowanymi cząstkami mandarynki lub paseczkami mango .. Sztosik👅👅👅👌👌👌 wszystko polane sosem balsamico. Jakby ktoś szukał truskawek to w Biedrze Lidlu Auchan czy Makro właściwie non stop dostępne . Prosto, smacznie i szybko 😊👌👌👌👌😍 co u was, czy macie chęci na gotowanie po wczorajszych kolacyjkach? #obiad #kurczak #chicken #sałatka #salad #spinach #balsamico #wiemcojem #zdrowejedzenie #pycha #fitstyle #zdrowojem #eatgood #eatclean #instagood #fitfam #zdroweodzywianie #cooking #dietafit #fitnessaddict #bodyfit #odchudzanie #przepis #fitprzepis #białystok

A post shared by Eliza_betka ➡ zdrowym być (@eliza_betka) on

View this post on Instagram

Pytacie i pytacie o ten farsz do tacosów, a to jest bardzo prosta sprawa 😊 To coś na kształt chili con carne, tylko mniej skupiam się na przyprawach 😁 Nie będę podawać proporcji, bo to, czy dacie pół puszki fasoli, czy dwie puszki, albo 200 g mięsa czy 2 kilo, to nie ma znaczenia, każdy ma inne preferencje co do proporcji i inne potrzeby 😁 Smażymy mięso, cebulę i czosnek, jak się zetnie to dodajemy passatę/pomidory z puszki, fasolę, kukurydzę i pokrojoną w kostkę paprykę, przyprawiamy (słodka papryka, sól i zioła prowansalskie to na pewno, a co tam jeszcze chcecie to według uznania) i dusimy, aż papryka będzie tak miękka, jak tego chcemy 😁 Do typowego chili con carne dodaję jeszcze świeżą ostrą papryczkę i obowiązkowo kmin rzymski, a do tego dużo ostrych przypraw typu chili i pieprz cayenne 😊 Dla mnie chili con carne to mega szybkie danie, choć wiem, że w oryginale robi się je kilka godzin. Kiedyś nawet pokusiłam się o taką wypasioną wersję z kawą i gorzką czekoladą, ale wiecie co? Nie czułam różnicy 😂

A post shared by Paulina Grabowska (@makeheelshigher) on

View this post on Instagram

Dzień dobry. Pomysł na ekspresowy posiłek z patelni. Pizza na twarogowym spodzie. 4 składniki na ciasto i ulubione dodatki. Wpadnie dzisiaj na obiad 🍕🍕 Najpierw trening i kawa. . Co dziś u Was w planach? Miłego dnia ♡♡ . . FIT PIZZA NA TWAROGOWYM SPODZIE ✔125g twarogu ✔1 jajko ✔1 płaska łyżka mąki kokosowej ✔2 duże łyżki mąki np. owsianej ✔2 łyżki otrębów owsianych Połącz twaróg z jajkiem. Dodaj pozostałe składniki. Masę rozłóż za pomocą widelca na suchej patelni. Smaż spód do zarumienienia brzegów, około 3-4 minut. Przełóż na drugą stronę. Smaż przez chwilę. Posmaruj spód passatą, posyp oregano/bazylią i ułóż ulubione dodatki. U mnie tuńczyk, oliwki i kukurydza. Smacznego ♡♡ . . ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ #pizza #pizzazpatelni #fitpizza #zdrowapizza #pizzaztwarogu #fitfastfood #zdroweprzepisy #dietaniemusibyćnudna #fitsniadanie #fitobiad #zdrowesniadanie #zdrowejedzenie #fitjedzenie #fit #jemzdrowo #dieta #fitfood #odchudzanie #cleanfood #zdroweodzywianie #healthyfood #healthyeating #przepisytetiisheri #fitprzepisytetiisheri #fitprzepisy

A post shared by Agnieszka | food stories (@tetiisheri) on

View this post on Instagram

Odchudzone mielone mogą być również bardzo dobre 😉 propozycja obiadowa dla Was na nowy tydzień. Wszystkie pomysły na obiad znajdziecie klikając hashtag #obiad_fpz lub w wyróżnionych relacjach pod nazwą „OBIAD” 👌 Jeden kotlecik ma 112 kcal. Z podanej ilości wyszło mi 16 sztuk. Do obliczania używam aplikacji FatSecret. Przepis: 📍400 g mięsa mielonego z indyka (Miałam z biedronki). 📍 400g mięsa mielonego wołowego Oczywiście najlepiej mięsko zmielić samemu. 📍20 g otrębów. U mnie pszenno żytnie. 📍1 jajko . 📍1 średnia cebula. 📍1 ząbek czosnku. 📍natka pietruszki. 📍papryka słodka i ostra, pieprz i sól do smaku. Ewentualnie ulubione przyprawy. Cebule pokroić w drobną kostkę, natkę posiekać, czosnek wycisnąć przez praskę. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Uformować kotleciki. Krótko obsmażyć z każdej strony na rozgrzanej patelni. Obsmażam bez dodatku żadnego tłuszczu, nic nie przywiera. Patelnie mam z @ambitionpolska . Dodać trochę wody i dusić pod przykryciem około 20 minut. #kotlety #dietetyk #wiemcojem #dietetyka #zdrowojem #zdroweodchudzanie #kotleciki #mielone #fitprzepisyodbaletnicy #zdroweprzepisy #ambitionpolska #gotowanie #zdrowakuchnia #siłownia #trening #pomyslnaobiad #obiad #zdrowyobiad #zdrowystylzycia

A post shared by Fit zdrowe przepisy baletnicy (@fit_przepisy_od_baletnicy) on

View this post on Instagram

Obiadek zjedzony 🍽 – pierogi z soczewicą i twarogiem. Z zamiarem ich zrobienia nosiłam się już od jakiegoś czasu, ale obawiałam się, że mogą nam nie smakować. Mogę tylko żałować, że zrobiłam je dopiero teraz, bo są przepyszne 😋❤👍 Polecam 💪 _______________________________ Przepis na farsz od Olgi Smile 😋 https://www.olgasmile.com/pierogi-z-soczewica.html #pierogi #pierogizsoczewicą #domowejroboty #homemade #homemadedinner #obiad #obiadek #pysznyobiadek #pysznieizdrowo #mąkaorkiszowa #fitobiad #fitobiadek #czasnaobiad #dobryobiad #zdrowyobiadek #zdrowo #zdrowejedzenie #zdrowojem #wiemcojem #fitwomen #dinnertime #dinner #instadinner #fitdinner #healthydinner #gooddinner #cleanfood #fitchoice #zdrowewybory

A post shared by Iza (@izula29) on

View this post on Instagram

Nowy, szybki eksperyment w kuchni. Pyszna tarta rustykalna z jabłkami i cynamonem. To połączenie zawsze wychodzi świetnie. Ciasto kruche. Nie wiem, czy jednak nie za bardzo 🤔 W smaku czad! Narabia drobne niedoskonałości :)) . Testowaliście ostatnio jakiś nowy przepis? Jaki? ♡♡♡ . . Miłego wieczoru 🙂 . . TARTA RUSTYKALNA Z JABŁKAMI • 200g mąki (np.owsiana) • 4 łyżki ksylitolu • 2 jajka • 100g oleju kokosowego/masła Składniki zagniatamy w kulkę i wstawiamy na 1h do lodówki. Przełżone papierem do pieczenia i podsypane mąką ciasto wałkujemy. Pokrojone jabłka mieszamy z 2-4 łyżkami ksylitolu i cynamonem. Układamy na cieście. Brzegi zaginamy. Wstawiamy do piekarnika na około 35 minut, 190 stopni. . . ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ #tarta #tart #rustictart #tartarustykalna #healthychoices #fitcake #fitciasto #zdroweciasto #fitsniadanie #zdrowesniadanie #breakfastideas #breakfastrecipes #healthybreakfast #beautifulcuisines #eattheworld #beautifulfood #zdroweprzepisy #dietaniemusibyćnudna #przepisytetiisheri #fitprzepisytetiisheri #fitprzepisy #instafood #zdrowejedzenie #fitjedzenie #jemzdrowo #dieta #fitfood #cakegram #healthyeating

A post shared by Agnieszka | food stories (@tetiisheri) on

View this post on Instagram

dzień dobry, chorowania ciąg dalszy 😫😫😫, ale jeść coś trzeba ..myślę, że zapiekany omlet (fritatta) z warzywami, który praktycznie sam się robi to super pomysł na śniadanie . .. Tylko 4 składniki baza to: ❌ jaja ❌ulubione warzywa – u mnie świeży szpinak ❌ fasolka szparagowa ❌brokuły ❌ pomidorki koktajlowe ❌mleko ❌ ser mozarella❌1/2 łyżeczki pdp. Jajka miksujemy moja porcja na 2 osoby więc razem 6 (dużych L ) brokuły i fasolkę gotujemy chwilkę, ma być al dente, szpinak delikatnie do lekkiego zwiędnięcia przesmażamy z cebulką. Warzywa do formy, może być patelnia, na to wylewamy masę jajeczną (jaja zmiksowane z mlekiem ok 1/2 szklanki, doprawione solą i pieprzem) i do piekarnika, gdy masa lekko się zapiecze dokładamy plastry mozarelli , moze być inny ser np.feta gorgonzola czy zwykły żółty oby tylko prawdziwy a nie seropodobny bo to sam tłuszcz i z serem oprócz nazwy nie ma nic wspólnego i dopiekamy do zbrązowienia razem od wstawienia do rozgrzanego piekarnika ok. 25 minut w 180. Kochani smacznych śniadań Wam życzę i do póżniej . I uważajcie na siebie, wirusy szaleją ❤😍😘😘😘🍁☀️🍂🌻🍂🍁☀️🍂 #omlet #frittata #jaja #eggs #omlette #omlete #mozarella #feta #gorgonzola #szpinak #sniadanie #fitśniadanie #breakfast #instadiet #yummy #yummyfood #czystamicha #przepis #healthyfood #zdrowadieta #fitdieta #fitfood #fitfam #bodyfit #bodygym #fitnes

A post shared by Eliza_betka ➡ zdrowym być (@eliza_betka) on

View this post on Instagram

Szybkie śniadanko? Proszę bardzo! ❤ Babeczka z kubeczka zawsze spoko 👌🏻 💥JOGURTOWY MUGCAKE💥 ✅2 jajka ✅3 łyżki jogurtu naturalnego ✅3 łyżki mąki ryżowej/kukurydzianej @purerein ✅łyżka kakao ✅pół łyżeczki proszku do pieczenia ✅2 łyżki ksylitolu ➡wszystko dokładnie wymieszać, przelać do miski/kubka wysmarowanego olejem kokosowym, włożyć na średnią moc do mikrofalówki na około 4-5 minut #fit #healthyfood #snack #diet #eatclean #bezcukru #sugarfree #fitgirl #fitforlife #fitfam #fitinspiration #healthylifestyle #motivation #polishfit #healthyeating #foodporn #snack #protein #before #workout #bodybuilding #healthyliving #zdrowo #diet #eatclean

A post shared by Paulina Mogilnicka (@paulina.mogilnicka) on

Polecamy: Jak gotować kaszę jaglaną + 3 przepyszne przepisy!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here