W tym wpisie znajdziesz nasze propozycje smacznych potraw, które koniecznie musisz spróbować zimą.

Zimą zazwyczaj mamy więcej czasu i chęci na eksperymentowanie w kuchni, dlatego jeśli szukasz pomysłów na jakieś pyszności, to w tym wpisie zamieszczamy garść inspiracji prosto z Instagrama. Sprawdź koniecznie!

View this post on Instagram

Pomysł na bardzo pyszna i niskokaloryczną kolacje. Bakłażany faszerowane twarogiem i serem ?? . Z dodatkiem ziół i czosnku ??. Wszystkie propozycje na kolacje zawsze są dostępne pod hashtagiem #kolacja_fpz lub w wyróżnionych relacjach pod nazwą ?KOLACJA? ?. . 1 połówka bakłażana ma tylko 120 kcal i aż 14 g białka. Do obliczania używam aplikacji FatSecret . Przepis : ? 2 nieduże bakłażany. ?40 g żółtego sera ? 1 opakowanie twarogu 250g (u mnie chudy) ? 1 ząbek czosnku ? sól i pieprz do smaku ? szczypiorek lub natka pietruszki ? 1 jajko Bakłażany myjemy, wkładamy do garnka z wodą I gotujemy przez około 10 minut. Uwaga ogonki nie obcinamy. Twaróg, ser starty na tarce, jajko, czosnek wyciśnięty przez praskę, szczypiorek, sól I pieprz mieszamy razem. Ostudzone bakłażany kroimy na pół, delikatnie za pomocą łyżki wydrązamy środek, pozostawiając na ściankach. Masę serową przekładamy do łódeczek i pieczemy w nagrzanym piekarniku 180 stopni przez około 20 minut. Mają się zarumienić. #kolacja #bakłażan #trening #siłownia #redukcja #zdrowejedzenie #zdroweprzepisy #fitprzepisy #fitprzepisyodbaletnicy #czystamicha #makro #białko #dieta #dietetyk #wiemcojem #ewachodakowska #zdrowo #zdrowystylzycia

A post shared by Fit zdrowe przepisy baletnicy (@fit_przepisy_od_baletnicy) on

View this post on Instagram

czerwien rzadzi!!! Pomysł na obiad….nie ma co wymyslać i kombinować ??? Klasyk, ???? który nigdy się nie nudzi i zawsze wybornie smakuje???? pieczony ?filet z kuraka zamarynowany wcześniej w ?oleju ? z solą ?pieprzem i ?papryką wędzoną. Cały smak robi tutaj sałatka ze szpinaku baby z ?serem kozim ? czarnymi oliwkami i ?truskawkami ???? Truskawki smaku to raczej nie mają, ale kolor całkiem spoko. Można zastąpić owockami granatu, filetowanymi cząstkami mandarynki lub paseczkami mango .. Sztosik?????? wszystko polane sosem balsamico. Jakby ktoś szukał truskawek to w Biedrze Lidlu Auchan czy Makro właściwie non stop dostępne . Prosto, smacznie i szybko ?????? co u was, czy macie chęci na gotowanie po wczorajszych kolacyjkach? #obiad #kurczak #chicken #sałatka #salad #spinach #balsamico #wiemcojem #zdrowejedzenie #pycha #fitstyle #zdrowojem #eatgood #eatclean #instagood #fitfam #zdroweodzywianie #cooking #dietafit #fitnessaddict #bodyfit #odchudzanie #przepis #fitprzepis #białystok

A post shared by Eliza_betka ? zdrowym być (@eliza_betka) on

View this post on Instagram

Pytacie i pytacie o ten farsz do tacosów, a to jest bardzo prosta sprawa ? To coś na kształt chili con carne, tylko mniej skupiam się na przyprawach ? Nie będę podawać proporcji, bo to, czy dacie pół puszki fasoli, czy dwie puszki, albo 200 g mięsa czy 2 kilo, to nie ma znaczenia, każdy ma inne preferencje co do proporcji i inne potrzeby ? Smażymy mięso, cebulę i czosnek, jak się zetnie to dodajemy passatę/pomidory z puszki, fasolę, kukurydzę i pokrojoną w kostkę paprykę, przyprawiamy (słodka papryka, sól i zioła prowansalskie to na pewno, a co tam jeszcze chcecie to według uznania) i dusimy, aż papryka będzie tak miękka, jak tego chcemy ? Do typowego chili con carne dodaję jeszcze świeżą ostrą papryczkę i obowiązkowo kmin rzymski, a do tego dużo ostrych przypraw typu chili i pieprz cayenne ? Dla mnie chili con carne to mega szybkie danie, choć wiem, że w oryginale robi się je kilka godzin. Kiedyś nawet pokusiłam się o taką wypasioną wersję z kawą i gorzką czekoladą, ale wiecie co? Nie czułam różnicy ?

A post shared by Paulina Grabowska (@makeheelshigher) on

View this post on Instagram

Dzień dobry. Pomysł na ekspresowy posiłek z patelni. Pizza na twarogowym spodzie. 4 składniki na ciasto i ulubione dodatki. Wpadnie dzisiaj na obiad ?? Najpierw trening i kawa. . Co dziś u Was w planach? Miłego dnia ?? . . FIT PIZZA NA TWAROGOWYM SPODZIE ?125g twarogu ?1 jajko ?1 płaska łyżka mąki kokosowej ?2 duże łyżki mąki np. owsianej ?2 łyżki otrębów owsianych Połącz twaróg z jajkiem. Dodaj pozostałe składniki. Masę rozłóż za pomocą widelca na suchej patelni. Smaż spód do zarumienienia brzegów, około 3-4 minut. Przełóż na drugą stronę. Smaż przez chwilę. Posmaruj spód passatą, posyp oregano/bazylią i ułóż ulubione dodatki. U mnie tuńczyk, oliwki i kukurydza. Smacznego ?? . . ?????????????????? #pizza #pizzazpatelni #fitpizza #zdrowapizza #pizzaztwarogu #fitfastfood #zdroweprzepisy #dietaniemusibyćnudna #fitsniadanie #fitobiad #zdrowesniadanie #zdrowejedzenie #fitjedzenie #fit #jemzdrowo #dieta #fitfood #odchudzanie #cleanfood #zdroweodzywianie #healthyfood #healthyeating #przepisytetiisheri #fitprzepisytetiisheri #fitprzepisy

A post shared by Agnieszka | food stories (@tetiisheri) on

View this post on Instagram

Odchudzone mielone mogą być również bardzo dobre ? propozycja obiadowa dla Was na nowy tydzień. Wszystkie pomysły na obiad znajdziecie klikając hashtag #obiad_fpz lub w wyróżnionych relacjach pod nazwą ?OBIAD? ? Jeden kotlecik ma 112 kcal. Z podanej ilości wyszło mi 16 sztuk. Do obliczania używam aplikacji FatSecret. Przepis: ?400 g mięsa mielonego z indyka (Miałam z biedronki). ? 400g mięsa mielonego wołowego Oczywiście najlepiej mięsko zmielić samemu. ?20 g otrębów. U mnie pszenno żytnie. ?1 jajko . ?1 średnia cebula. ?1 ząbek czosnku. ?natka pietruszki. ?papryka słodka i ostra, pieprz i sól do smaku. Ewentualnie ulubione przyprawy. Cebule pokroić w drobną kostkę, natkę posiekać, czosnek wycisnąć przez praskę. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Uformować kotleciki. Krótko obsmażyć z każdej strony na rozgrzanej patelni. Obsmażam bez dodatku żadnego tłuszczu, nic nie przywiera. Patelnie mam z @ambitionpolska . Dodać trochę wody i dusić pod przykryciem około 20 minut. #kotlety #dietetyk #wiemcojem #dietetyka #zdrowojem #zdroweodchudzanie #kotleciki #mielone #fitprzepisyodbaletnicy #zdroweprzepisy #ambitionpolska #gotowanie #zdrowakuchnia #siłownia #trening #pomyslnaobiad #obiad #zdrowyobiad #zdrowystylzycia

A post shared by Fit zdrowe przepisy baletnicy (@fit_przepisy_od_baletnicy) on

View this post on Instagram

Obiadek zjedzony ? – pierogi z soczewicą i twarogiem. Z zamiarem ich zrobienia nosiłam się już od jakiegoś czasu, ale obawiałam się, że mogą nam nie smakować. Mogę tylko żałować, że zrobiłam je dopiero teraz, bo są przepyszne ??? Polecam ? _______________________________ Przepis na farsz od Olgi Smile ? https://www.olgasmile.com/pierogi-z-soczewica.html #pierogi #pierogizsoczewicą #domowejroboty #homemade #homemadedinner #obiad #obiadek #pysznyobiadek #pysznieizdrowo #mąkaorkiszowa #fitobiad #fitobiadek #czasnaobiad #dobryobiad #zdrowyobiadek #zdrowo #zdrowejedzenie #zdrowojem #wiemcojem #fitwomen #dinnertime #dinner #instadinner #fitdinner #healthydinner #gooddinner #cleanfood #fitchoice #zdrowewybory

A post shared by Iza (@izula29) on

View this post on Instagram

Nowy, szybki eksperyment w kuchni. Pyszna tarta rustykalna z jabłkami i cynamonem. To połączenie zawsze wychodzi świetnie. Ciasto kruche. Nie wiem, czy jednak nie za bardzo ? W smaku czad! Narabia drobne niedoskonałości :)) . Testowaliście ostatnio jakiś nowy przepis? Jaki? ??? . . Miłego wieczoru 🙂 . . TARTA RUSTYKALNA Z JABŁKAMI ? 200g mąki (np.owsiana) ? 4 łyżki ksylitolu ? 2 jajka ? 100g oleju kokosowego/masła Składniki zagniatamy w kulkę i wstawiamy na 1h do lodówki. Przełżone papierem do pieczenia i podsypane mąką ciasto wałkujemy. Pokrojone jabłka mieszamy z 2-4 łyżkami ksylitolu i cynamonem. Układamy na cieście. Brzegi zaginamy. Wstawiamy do piekarnika na około 35 minut, 190 stopni. . . ?????????????????? #tarta #tart #rustictart #tartarustykalna #healthychoices #fitcake #fitciasto #zdroweciasto #fitsniadanie #zdrowesniadanie #breakfastideas #breakfastrecipes #healthybreakfast #beautifulcuisines #eattheworld #beautifulfood #zdroweprzepisy #dietaniemusibyćnudna #przepisytetiisheri #fitprzepisytetiisheri #fitprzepisy #instafood #zdrowejedzenie #fitjedzenie #jemzdrowo #dieta #fitfood #cakegram #healthyeating

A post shared by Agnieszka | food stories (@tetiisheri) on

View this post on Instagram

dzień dobry, chorowania ciąg dalszy ???, ale jeść coś trzeba ..myślę, że zapiekany omlet (fritatta) z warzywami, który praktycznie sam się robi to super pomysł na śniadanie . .. Tylko 4 składniki baza to: ? jaja ?ulubione warzywa – u mnie świeży szpinak ? fasolka szparagowa ?brokuły ? pomidorki koktajlowe ?mleko ? ser mozarella?1/2 łyżeczki pdp. Jajka miksujemy moja porcja na 2 osoby więc razem 6 (dużych L ) brokuły i fasolkę gotujemy chwilkę, ma być al dente, szpinak delikatnie do lekkiego zwiędnięcia przesmażamy z cebulką. Warzywa do formy, może być patelnia, na to wylewamy masę jajeczną (jaja zmiksowane z mlekiem ok 1/2 szklanki, doprawione solą i pieprzem) i do piekarnika, gdy masa lekko się zapiecze dokładamy plastry mozarelli , moze być inny ser np.feta gorgonzola czy zwykły żółty oby tylko prawdziwy a nie seropodobny bo to sam tłuszcz i z serem oprócz nazwy nie ma nic wspólnego i dopiekamy do zbrązowienia razem od wstawienia do rozgrzanego piekarnika ok. 25 minut w 180. Kochani smacznych śniadań Wam życzę i do póżniej . I uważajcie na siebie, wirusy szaleją ??????????????? #omlet #frittata #jaja #eggs #omlette #omlete #mozarella #feta #gorgonzola #szpinak #sniadanie #fitśniadanie #breakfast #instadiet #yummy #yummyfood #czystamicha #przepis #healthyfood #zdrowadieta #fitdieta #fitfood #fitfam #bodyfit #bodygym #fitnes

A post shared by Eliza_betka ? zdrowym być (@eliza_betka) on

Polecamy: Jak gotować kaszę jaglaną + 3 przepyszne przepisy!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here