Źródło: Pinterest

Masz mało czasu, ale nie chcesz rezygnować z ćwiczeń? W tym wpisie znajdziesz pomysły na treningi dla zabieganych.

W codziennym pędzie czasem ciężko jest nam znaleźć moment tylko dla siebie. Osoby, które chciałyby ćwiczyć, odczuwają z tego powodu wyrzuty sumienia. Na szczęście nie musisz rezygnować z treningu, nawet kiedy masz ograniczony czas wolny. Poniżej znajdziesz pomysły na ćwiczenia dla zabieganych.

Co trenować kiedy nie masz czasu?

#1. Przesiądź się na rower

Dopóki pogoda na to pozwala, warto zrezygnować z jeżdżenia komunikacją miejską, na rzecz roweru albo pieszej wędrówki. Pamiętaj, że im więcej będziesz się ruszać, tym lepsze efekty uzyskasz. Wykorzystywanie tego momentu na trening, pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu.

#2. Ćwicz w trakcie robienia innych czynności

Najprostszym sposobem jest maszerowanie lub trucht w miejscu, podczas oglądania serialu. Możesz także spróbować robić pajace, przysiady, a nawet pompki. Problemu nie powinien Ci sprawić również trening z hantlami, gdyż większość ćwiczeń można wykonywać na stojąco.

#3. Wybieraj krótkie zestawy ćwiczeń

W internecie znajdziesz mnóstwo propozycji treningów dla zabieganych. Chociaż może Ci się to wydawać bez sensu, to uwierz, że każdy trening daje jakiś rezultat. Jeśli dodatkowo połączysz to z odpowiednią dietą, to efekty z pewnością będą widoczne.

#4. Wykorzystuj każdą okazję na trening

Zamiast jechać windą, idź schodami, staraj się jak najwięcej spacerować i zadbaj o to, aby co godzinę poruszać się chociaż przez kilka minut. Już nawet takie niewielkie działanie, może przynieść ogromny efekt, dlatego warto!

Pamiętaj, że nawet małe działania, powtarzane codziennie, mogą przynieść ogromny efekt, dlatego nie poddawaj się!

Polecamy: Jesienny plan treningowy na cały tydzień

Źródło: Pinterest

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here