Poznaj proste ćwiczenia, które sprawią, że Twoja twarz będzie jeszcze piękniejsza!

Jak wiadomo, nic tak dobrze nie wpływa na ciało i wygląd skóry, jak systematyczne ćwiczenia i wysiłek fizyczny. Mięśnie twarzy, tak samo jak inne partie ciała, również mogą, a nawet powinny być, ćwiczone. Znakomicie wpływa to na jędrność i koloryt skóry, koryguje jej owal, a także zmniejsza zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu, co pozwala zachować młody wygląd na dłuuugo 🙂

Gimnastyka twarzy, czyli facefitness

Przed rozpoczęciem ćwiczeń, poznaj kilka ważnych zasad:

Zasada 1: Zawsze przed rozpoczęciem ćwiczeń zrób krótką rozgrzewkę (delikatne masowanie, głaskanie oraz oklepywanie twarzy).

Zasada 2: Rozluźnij mięśnie twarzy. To bardzo ważne, jeśli chcesz osiągnąć dobre efekty.

Zasada 3: Ćwiczenia wykonuj bez pospiechu i spokojnie, starając się przy tym równo oddychać.

Zasada 4: Jeżeli podczas wykonywania jakiegoś z ćwiczeń poczujesz ból, a nie napięcie – natychmiast zaprzestań jego robienia.

Zasada 5: Ćwicz codziennie, aby szybko cieszyć się efektami.

Gimnastyka twarzy, czyli facefitness
Źródło: Pinterest

Teraz możesz już zacząć ćwiczyć:

Ćwiczenie 1: Na lwie zmarszczki. Przyłóż palce wskazujące do wewnętrznych kącików brwi i przytrzymaj, równocześnie marszcz brwi próbując pokonać opór.

Ćwiczenie 2: Mruganie. Szybko mrugaj oczami przez 30 sekund, następnie odpocznij z zamkniętymi oczami.

Ćwiczenie 3: Ósemki. Kręć oczami w lewo i w prawo, tworząc ósemki.

Ćwiczenie 4: Rybka. Ułóż usta w tzw. rybkę i przytrzymaj tę pozycję przez 30 sekund.

Ćwiczenie 5: Wydymanie policzków. Nabierz do buzi dużo powietrza i wytrzymaj tak przez 20 sekund. Po tym czasie, wolno je wypuszczaj przez usta.

Ćwiczenie 6: Aktorskie. Wyraźnie wymawiaj samogłoski: a, e, i, o, u, dokładnie układając i napinając jednocześnie usta (aż do przesady – ważne, żeby były naciągnięte!).

Ćwiczenie 7: Zaciskanie szczęki. Tego chyba nie trzeba tłumaczyć.

Ćwiczenie 8: Całusy do chmur. Podnieś głowę do góry i wysyłaj tam soczyste całusy. To ćwiczenie ujędrnia skórę szyi, pomagając pozbyć się drugiego podbródka.

Ćwiczenie 9: Na mocną szyję. Połóż rękę na dekolcie i unieś głowę do góry. Poczuj jak szyja się napina. Po 10 sekundach przechyl głowę w prawo, a potem w lewo.

Gimnastyka twarzy, czyli facefitness

Pamiętaj! Pierwsze efekty w postaci bardziej rozpromienionej skóry pojawią się już po pierwszych treningach,  lecz na te bardziej trwałe, trzeba będzie poczekać parę miesięcy. Warto jednak być cierpliwym, ponieważ nie jest to duży wysiłek, a twoja twarz naprawdę odwdzięczy Ci się w przyszłości.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here