Sprawdź, jak wiele korzyści (i radości) daje „najzabawniejszy trening świata”, czyli kręcenie hula-hoop!

Dla większości z nas hula-hoop to zabawa z dzieciństwa. To niepozorne kółko nadaje się jednak nie tylko do zabawy, ale również do ćwiczeń! Już 30 minut dziennie wystarczy, aby po dwóch tygodniach zobaczyć pierwsze efekty. Szczuplejsza talia i uda, wzmocnione mięśnie brzucha, silniejszy kręgosłup, wysmuklone ramiona? To wszystko jest możliwe! Poniżej przedstawiamy Wam korzyści płynące z kręcenia hula-hoop. Kto by pomyślał, że jest ich aż tyle!

Korzyści ćwiczeń z hula-hoop:

  1. Jest przyjemnym sposobem na szybkie spalenie zbędnych kalorii (pół godziny – ok. 210 kcal);
  2. Modeluje talię „jak u osy”;
  3. Wzmacnia i uelastycznia kręgosłup;
  4. Poprawia postawę ciała;
  5. Kształtuje mięśnie brzucha i pośladków;
  6. Walczy z tzw. boczkami;
  7. Skutecznie zwalcza cellulit;
  8. Przy pomocy tej obręczy można także wykonać trening ud i ramion.

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

1
2
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here