Poznaj sekrety szczupłych dziewczyn, dzięki, którym już niedługo z przyjemnością będziesz się przeglądać w lustrze. Zmiany nawyków są nieznaczne, a efekty Cię mile zaskoczą!

Proste triki szczupłych dziewczyn na idealną sylwetkę!

#1. Przesiądź się na rower. Jeśli tylko masz taką możliwość, zacznij dojeżdżać do szkoły lub pracy rowerem. Taki trening od rana, da Ci energię na cały dzień, a dodatkowo spalisz kalorie.

#2. Wysiadaj 1-2 przystanki przed szkołą, czy uczelnią. Ruch to zdrowie! Jeśli nie możesz dojeżdżać do szkoły rowerem, wybierz szybki marsz, który spala kalorie, a na efekty nie będziesz musiała długo czekać.

#3. Jedz śniadania. Szczupłe dziewczyny nie wychodzą z domu głodne. Zdrowy posiłek od rana to gwarancja pięknej figury oraz dobrego samopoczucia.

#4. Nie korzystaj z windy. Jeśli tylko masz możliwość, wybieraj schody. Chyba, że mieszkasz na 16 piętrze, nikt nie jest przecież masochistą 😉

#5. Jedz często, ale mniej. Jeśli będziesz jeść 4-6 niewielkich posiłków w ciągu dnia, w odstępach co 2-3 godziny, zapobiegniesz napadom wilczego głodu i utrzymasz metabolizm w ciągłym ruchu.

#6. Pij dużo wody. Woda nie tylko reguluje przemianę materii i zapobiega przejadaniu, ale również utrzymuje dobrą kondycję tkanek i dopływ minerałów.

#7. Znajdź w ciągu dnia czas na ćwiczenia. Nie musisz od razu odpalać płyty z 40-minutowym fitnessem. Spacer z psem, czy kilku minutowe rozciągnie na pewno sprawią, że poczujesz się lepiej. Jednak pamiętaj, że im więcej się ruszasz, tym lepiej, dlatego warto zacząć uprawiać jakiś sport.

#8. Zdrowe przekąski. Jeśli zgłodniejesz w ciągu dnia, wybierz owoc lub warzywo. Naukowcy zalecają spożywanie 5 porcji dziennie.

#9. Zmień talerze na mniejsze! To nie żart. Na małym talerzu (nawet tym wypełnionym po brzegi) zmieści się mniej niż na dużym, a do mózgu wędruje informacja, że właśnie pochłonęłaś caaały talerz jedzenia. To działa tylko pod warunkiem, że nie bierzesz dokładek 🙂

#10. Wysypiaj się. Szczupłe dziewczyny śpią przeciętnie 2 godziny tygodniowo więcej niż otyłe. To też czysta fizjologia – brak snu powoduje wyższy poziom hormonu odpowiedzialnego za głód.

#11. Jedz wolno! Dokładnie przeżuwaj każdy kęs. Informacja o tym, że się najadłaś, trafia do mózgu dopiero po 20 minutach. Pomyśl więc o ile za dużo zjesz, jeśli będziesz się śpieszyć. Poza tym zrezygnuj z jedzenia przed telewizorem lub komputerem, ponieważ odwracając uwagę od tego co robisz, również jesz więcej.

Proste triki szczupłych dziewczyn na idealną sylwetkę!

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here