Poznaj zdrowe przekąski, które możesz chrupać bez wyrzutów sumienia.

Dbanie o linię to ciężka harówka, a pokusy czyhają na każdym kroku. Jeśli jesteś na diecie to pewnie często dopada Cię uczucie głodu. Jak z nim walczyć? Sięgaj w takich momentach po zdrowe przekąski, które są sycące, a przy okazji nie zawierają zbyt dużo kalorii, dzięki czemu można je jeść bez wyrzutów sumienia.

Surowe warzywa. To chyba najpopularniejsza przekąska, po którą możesz sięgać bez wyrzutów sumienia. Jeśli nie lubisz samych warzyw, przygotuj do nich dip z jogurtu naturalnego z warzywami.

Pieczone jabłka. Wystarczy umyć owoce i wydrążyć z nich gniazda. Aby były jeszcze pyszniejsze, polej je łyżeczką miodu i posyp cynamonem. Zapiecz w piekarniku.

Orzechy. Np. migdały, które są cennym źródłem witaminy E, a także zawierają sporo kwasów tłuszczowych, które są bardzo zdrowe.

Jogurt naturalny. Sam jogurt być może nie jest dla Ciebie zbyt atrakcyjną przekąską, ale z ulubionymi dodatkami jest naprawdę pyszny i (co najważniejsze) sycący!

Batoniki musli. Słodkości słodzone stewią, ksylitolem lub innym zdrowym zamiennikiem cukru, możesz znaleźć w sklepach w działach ze zdrową żywnością, lub zrobić je sama w domu.

Domowe chipsy. Zamiast kupować niezdrowe gotowce, przygotuj sama pyszne chipsy z marchewki, ziemniaków lub buraków. Warzywa pokrój w bardzo cienkie plasterki, posyp przyprawami wymieszanymi z odrobiną oleju (wrzuć wszystkie składniki do plastikowego woreczka i wymieszaj lub użyj specjalnego pędzelka).

Koktajl. Zblenduj ulubione owoce (np. banana i truskawki) i wymieszaj z jogurtem lub kefirem. Nie dość, że orzeźwia, to jeszcze dostarcza organizmowi wiele cennych witamin.

Czytaj także: Co zrobić, gdy dopada Cię chęć na coś słodkiego?

Źródło zdjęć: Pinterest

PODZIEL SIĘ

2 KOMENTARZE

  1. Koktajle to coś co kocham!
    P.S. Kilka dni temu wysłałam wiadomość na Wasz adres mailowy. Czy brak odpowiedzi jest związany z odmową czy po prostu mail nie doszedł?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here