Sprawdź, co zrobić, gdy dopada Cię chęć na coś słodkiego.

Odchudzanie to długi i ciężki proces, a pokusy czają się na każdym kroku. Potrzeba silnej woli, aby im nie ulec. W tym wpisie podpowiemy Ci, co zrobić, gdy dopada Cię ochota na coś słodkiego. Dzięki temu szansa, że sięgniesz po batonika czy ciasteczko, znacznie zmaleje.

#1. Napij się wody. Brzmi banalnie, ale od tego powinnaś zacząć. Potraktuj to jako pierwszy krok, bo chęć na słodkie pojawia się często wtedy, gdy jesteś głodna. Woda w niewielkim stopniu powinna pohamować apetyt, a jeśli nie, to sprawi, że zjesz mniej.

#2. Zjedz coś. Tak jak wspominałyśmy w poprzednim podpunkcie, chęć na słodycze pojawia się często wtedy, gdy jesteśmy głodne, dlatego zamiast sięgać po słodką przekąskę, po prostu coś zjedz.

#3. Sięgnij po orzechy. Garść orzechów (lub mniejsza ich ilość) zmniejszy uczucie głodu i powinna pohamować chęć na cukier. Możesz również dodać do tego kostkę gorzkiej czekolady lub kilka sztuk suszonych owoców.

#4. Wyobraź sobie, że już to zjadłaś. Może zabrzmi to w pierwszej chwili dość śmieszne, ale na nas czasem to działa 🙂

#5. Pomyśl, czy warto. Zacznij od zerknięcia na tabelę kalorii. Jeśli to Cię nie zniechęci to zastanów się, czy dla tej chwili przyjemności, warto tyć. Ten argument może Cię przekonać, jeśli ćwiczysz. Trochę szkoda się męczyć na darmo, prawda?

#6. Przygotuj zdrowy zamiennik. Jeśli masz w kuchni banany, daktyle, masło orzechowe, odżywkę białkową, mąkę, olej i wiórki kokosowe lub miód to możesz stworzyć fit słodycze, które możesz jeść bez wyrzutów sumienia. Poszukaj przepisów w internecie lub skorzystaj z naszych propozycji poniżej.

Czytaj także: 5 przepisów na fit słodycze

Źródło zdjęć: Pinterest

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here