Sprawdź, jakie ćwiczenia możesz wykonywać siedząc przy biurku.

Poniżej znajdziesz kilka prostych ćwiczeń na poszczególne części ciała. Każde z nich powtórz 15-20 razy. Pamiętaj o oddechu!

Uda: Usiądź prosto i złącz nogi razem, tak aby kolana i stopy się stykały. Mocno dociskaj jedną nogę do drugiej i wytrzymaj tak przez 5-10 sekund (z czasem możesz zwiększać ten czas). Jeśli masz wąskie biurko, możesz wykonać również drugie ćwiczenie: rozstaw nogi tak, aby zewnętrzne części ud opierały się o brzegi biurka i naciskaj udami, utrzymując napięcie mięśni przez kilka sekund.

Brzuch: Siedząc prosto napinaj mięśnie brzucha i wytrzymaj tak przez kilka sekund.

Boczki: Rób skłony w bok (na przemian – raz w jedną stronę, raz w drugą), tak jakbyś podnosiła coś z ziemi.

Pośladki:  Siedząc prosto napinaj mięśnie pośladków i wytrzymaj tak przez kilka sekund.

Kark: Wykonuj powolne okrążenia głową, najpierw w jedną stronę, a później w drugą. Następnie przechyl głowę w jedną stronę, tak jakbyś chciała dotknąć uchem ramienia. Wróć do pozycji wyjściowej i przechyl głowę w drugą stronę. Ćwiczenia wykonuj powoli, ale dokładnie.

Ćwicz 3 razy dziennie przez 5 minut, a wkrótce poczujesz różnicę. Nie dość, że Twoje ciało nie będzie cały czas w bezruchu, to poprawi się również Twoje samopoczucie.

Źródło zdjęć: http://weheartit.com

2 KOMENTARZE

  1. Możecie niedlugo wstawic post z propozycjami fryzur ma bal gimnazjalny? Bal jest na poczatku czerwca a nie mam zadndgo pomysłu i potrzebuję inspiracji
    Pozdrawiam 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here