FIT wskazówki dla leniwych
Pexels

Chciałabyś schudnąć, ale brakuje Ci motywacji? Oto FIT wskazówki dla leniwych!

Odchudzanie to długi proces, więc nic dziwnego, że nie każda nastolatka ma w sobie aż tyle samozaparcia, aby osiągnąć zamierzony cel. Właśnie dla takich dziewczyn powstał nasz dzisiejszy wpis! Przedstawiamy w nim najlepsze FIT porady dla leniwych. Skorzystaj z naszych wskazówek, a już wkrótce będziesz cieszyć się wymarzoną figurą!

FIT wskazówki dla leniwych

#1. Pij 1,5 – 2 litrów wody dziennie

Woda nie tylko gasi pragnienie i zapewnia uczucie sytości na dłużej, ale oczyszcza organizm z toksyn oraz przyspiesza metabolizm. Jeżeli ciężko jest Ci się zmobilizować do trzymania diety, to tym bardziej powinnaś starać się pić jak najwięcej. Dodatkowo konieczność skorzystania z toalety zmusi Cię do ruszenia się, a jak wiadomo ruch to zdrowie.

#2. Skorzystaj z aplikacji

Aplikacje w telefonie mogą pomóc Ci przezwyciężyć swoje lenistwo. Możesz zainstalować aplikację, która przypomni Ci o wypiciu wody, ale również taką, dzięki której nie zapomnisz poćwiczyć. Wypróbuj apkę Ćwiczenia spalające tłuszcz-ćwicz w domu i chudnij, która zawiera 30-dniowy plan z krótkimi treningami. Przydatny może okazać się również krokomierz, który będzie mobilizował Cię do zrealizowania dziennego celu.

#3. Ćwicz podczas wykonywania innych czynności

Zmobilizowanie się do treningu bywa trudne, szczególnie gdy mamy wiele innych, ciekawszych rzeczy do zrobienia. Możesz jednak ćwiczyć w czasie wykonywania innych czynności, na przykład oglądania ulubionego serialu. Wybierz lekki trening, który nie będzie mocno angażujący, a połączysz przyjemne z pożytecznym.

#4. Nastaw budzik

Spokojnie, nie musisz wstawać o świcie. Budzik może zadzwonić nawet o 19:00. Chodzi o to, żeby nie zapomnieć o ćwiczeniach, a dźwięk z telefonu Ci w tym pomoże. Dzięki temu wyrobisz sobie nawyk i łatwiej będzie Ci się zmotywować do treningu.

#5. Zacznij od małych kroczków

Nie od razu Rzym zbudowano. Na samym początku nawet zwykły spacer jest sporym sukcesem. Nie ma sensu zaczynać od wyczerpujących 40-minutowych treningów, bo szybko stracisz do nich zapał. Zacznij od czegoś, co nie sprawi Ci dużych trudności i stopniowo zwiększaj intensywność oraz długość ćwiczeń.

Czytaj także: 3 pomysły na FIT słodkości latem

ciekawostki na temat kobiecego ciała
Źródło: https://favim.com/image/3084944

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here