FIT słodkości
Pexels

Jesteś na diecie, ale nie chcesz rezygnować ze słodyczy? Postaw na FIT słodkości, które możesz jeść bez wyrzutów sumienia.

Z pokusą zjedzenia czegoś słodkiego ciężko jest walczyć. Na szczęście nie musisz się opierać, jeśli sięgniesz po zdrowszą alternatywę. W tym wpisie znajdziesz 3 propozycje FIT deserów, po które możesz sięgnąć będąc na diecie.

3 pomysły na FIT słodkości latem

#1. Domowej roboty lody

Zblenduj ze sobą 2 banany, 1 awokado i pół szklanki mleka krowiego lub napoju migdałowego. Gotową masę schowaj do zamrażarki i co godzinę mieszaj, aby pozbyć się kryształków. Lody będą gotowe po około 4 godzinach. Możesz także dodać 2-3 łyżki kakao, a uzyskasz pyszne lody o smaku czekoladowym!

#2. Mini tarty z kremem

100 g płatków kukurydzianych rozgnieć na drobne kawałki i wymieszaj z 50 g roztopionego oleju kokosowego. Przełóż masę do silikonowych foremek i włóż do lodówki. Miąższ z 1 awokado rozgnieć widelcem i wymieszaj z 3 łyżkami kakao, 1 łyżką miodu i 1 łyżką ksylitolu (opcjonalnie). Masę przełóż do foremek. Trzymaj mini tarty w lodówce.

#3. Lekkie rogaliki

Latem zazwyczaj nie mamy ochoty na torty z kremem czy ciasta ze słodką masą i bitą śmietaną. Co innego lekkie rogaliki z dżemem. Najlepiej takie na jeden kęs 🙂 Ich przygotowanie jest banalnie proste. Wystarczy rulon ciasta francuskiego, ulubiony dżem oraz jajko (lub samo białko). Rozwiń ciasto, przekrój je wzdłuż na pół (tak aby powstały dwa prostokąty), a następnie wykrawaj z nich trójkąty – tak jak na zdjęciu poniżej. Na każdy z nich nałóż łyżkę konfitury, od strony podstawy trójkąta. Zacznij zawijać w kierunku wewnętrznym i zagnij do środka rogi. Na sam koniec posmaruj jajkiem i upiecz zgodnie z instrukcją zawartą na opakowaniu.

FIT słodkości
Dlanastolatek.pl

Znasz inne przepisy na zdrowe słodkości? Podziel się nimi w komentarzu! 🙂

Czytaj także: Łatwy przepis na pyszne owsiane pancakes

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here